فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) ایلام گفت: شرکت هر فرد در صحنه حساس انتخابات بسان موشک و تیری کشنده بر قلب دشمنان است.
کد خبر: ۱۸۴۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 21 February 2016

فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) ایلام گفت: شرکت هر فرد در صحنه حساس انتخابات بسان موشک و تیری کشنده بر قلب دشمنان است.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار صادق حسینی اظهار کرد: حضور حداکثری مردم ایران با هر گرایش سیاسی، دینی و قومیتی تعیین کننده نقشه راه و تجلی اتحاد و همبستگی ایران اسلامی است.
وی با اشاره به انتخاب افراد شایسته و لایق در مجلس افزود: رهبر انقلاب در زمینه انتخاب فرد اصلح کلید واژه ای مطرح کرده اند مبنی بر این که اگر مردم شناخت چندانی در باره کاندیداها، اهداف، برنامه ها و عملکرد آنها ندارند برای شناخت بهتر این کاندیدها به افراد مومن، معتمد و شناخته شده مراجعه کنند.
وی یادآورشد: به فرموده ایشان مردم باید نامزدی را انتخاب کنند که سابقه مبارزه با استکبار جهانی را داشته باشد و از ویژگی هایی چون شهامت، صراحت، رعایت اخلاق و احترام به حقوق مردم داشته باشد و پس از پیروزی به خواسته و حرف مردم بها دهند.
حسینی با بیان اینکه شرکت حداکثری مردم در انتخابات تاثیر گذاری شگرف دارد ، گفت: مشارکت عمومی و گسترده اقشار مختلف جامعه باعث ایجاد نشاط در جامعه و افزایش قدرت و امنیت کشور می شود.
وی تاکید کرد: این حضور همچنین به مثابه قدرت مردم و نظام و افزایش جایگاه ایران و تقویت امنیت کشور در سطح منطقه و جهان است و فرصتی مناسب برای بیان همبستگی و اتحاد مردم و نظام در مجامع بین المللی است.
فرمانده سپاه حضرت امیر المومنین (ع) استان ایلام با اشاره به شیطنت های رسانه های جهان غرب افزود: تخریب ها، هجمه ها و توطئه های رسانه ای دشمنان در آستانه انتخابات هیچ گونه اثر منفی بر مردم نداشته و مردم همچون سال های گذشته با انگیزه و شور انقلابی در صحنه های مختلف حضور دارند.
وی تاکید کرد: مردم ایران اسلامی همواره در برابر تحرک های دشمنان عکس العمل و واکنش های سریع، قاطع و روشن داشته اند و با بصیرت و آگاهی کامل راه های نفوذ بدخواهان نظام را بسته اند./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار