استاندار ايلام با صدور حكمي جواد رحيمي مقدم را به عنوان سرپرست جديد هماهنگي امور ايثارگران استانداري ايلام را منصوب كرد.
کد خبر: ۲۲۲۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷ 02 May 2016

استاندار ايلام با صدور حكمي جواد رحيمي مقدم را به عنوان سرپرست جديد هماهنگي امور ايثارگران استانداري ايلام را منصوب كرد.


به گزارش تابناک ایلام؛در حكم محمدرضا مرواريد استاندار ايلام خطاب به جواد رحيمي مقدم سرپرست جديد هماهنگي امور ايثارگران استانداري ايلام آمده است:
جناب آقاي جواد رحيمي مقدم
به موجب اين حكم شمارا به عنوان سرپرست هماهنگي امور ايثارگران استانداري ايلام تعيين و منصوب مي نمايم.
اميد است با اتكال به خداوند متعال و در چهارچوب قوانين و وظايف مصوب در راستاي تحقق اهداف و آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و برنامه هاي دولت تدبير و اميد موفق و مويد باشيد.
جواد رحيمي مقدم از فرزند شهيد تقي رحيمي مقدم از شهداي گرانقدر استان ايلام در دوران دفاع مقدس است كه پيشتر سابقه عضويت در شوراي مشورتي ايثارگران استاندار ايلام، عضو شوراي هماهنگي نخبگان و سرآمدان شاهد و ايثارگران استان ايلام و عضويت در شوراي راهبردي توسعه مديريت استان را در پرونده كاري دارد و هم اكنون كارشناس مسئول تقسيمات كشوري استانداري ايلام است.
رحيمي مقدم داراي مدرك دكتراي برنامه ريزي شهري و استاد دانشگاه هاي ايلام است، عضويت در هيات علمي دانشگاه آزاد اسلامي واحد گرمسار، مدرس دانشگاه هاي ايلام و رياست دانشگاه غيرانتفاعي باختر را نيز در كارنامه دارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار