رییس دانشگاه ایلام تاکید کرد:
رییس دانشگاه ایلام گفت: یکی از مزیت‌های کلیدی در استان، بخش کشاورزی است که باید از ظرفیت مرز بین‌المللی مهران برای توسعه این بخش بهره برد.
کد خبر: ۲۲۴۰۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰ 04 May 2016

رییس دانشگاه ایلام گفت: یکی از مزیت‌های کلیدی در استان، بخش کشاورزی است که باید از ظرفیت مرز بین‌المللی مهران برای توسعه این بخش بهره برد.

به گزارش تابناک ایلام، دکتر «محمد علی‌اکبری» در جلسه انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه ایلام و سازمان جهاد کشاورزی استان ایلام، اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی یکی از تخصصی‌ترین سازمان‌ها در استان است که الان قدرت اجرایی و علمی استان بوده و اگر دو مجموعه دانشگاه ایلام و جهاد کشاورزی بتوانند به خوبی با هم همکاری داشته باشند حوزه کشاورزی دچار تحول عظیمی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ماموریت در حوزه کشاورزی و دامپروری در دانشگاه ایلام از اولویت‌ها کاری ماست و توسعه این بخش در این دانشگاه همچنان ادامه دارد، افزود: زمینه‌های بسیار خوبی در دانشگاه و جهاد کشاورزی برای همکاری وجود دارد که باید به ‌صورت جدی به آن توجه شود.

علی‌اکبری ادامه داد: اگر دانشگاه و سازمان جهاد کشاورزی یک برنامه‌ریزی دقیق و علمی طراحی و اجرا کنند قطعاً حوزه کشاورزی تقویت و توسعه پیدا می‌کند که حضور دکترین جهاد کشاورزی به ‌عنوان مدرس در دانشگاه موجب انتقال تجربه به دانشجویان خواهد شد.

رئیس دانشگاه ایلام با تأکید بر اینکه یکی از مزیت‌های کلیدی استان، بخش کشاورزی است، تصریح کرد: گردشگری ما به منابع طبیعی و کشاورزی وابسته است و از طرف دیگر مرز بین‌المللی مهران ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و صادرات محصولات کشاورزی استان به سایر کشورها است.

وی با بیان اینکه دانشگاه و ادارات باید در همه زمینه‌ها دست‌به‌دست هم دهند و با کار علمی، استان را توسعه بخشند، گفت: دانشگاه ایلام در حوزه کشاورزی تغییر بسیار خوبی پیدا کرده و جهاد کشاورزی می‌تواند از این ظرفیت برای توسعه حوزه خود استفاده کند.




منبع:ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار