فرمانده انتظامی ایلام ازبرخوردقاطع پلیس باروزه خواران درانظارعمومی خبرداد.
کد خبر: ۲۴۱۶۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 06 June 2016

فرمانده انتظامی ایلام ازبرخوردقاطع پلیس باروزه خواران درانظارعمومی خبرداد.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار علی دولتی اظهار کرد: پلیس در راستای انجام ماموریت های خود با هدف ایجاد فضایی امن توام با آرامش برای هم استانی های ایلامی، ضمن هماهنگی با دستگاه های اجرایی همچون شبکه بهداشت و درمان ، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ، شهرداری ها و سازمان صنعت، معدن و تجارت تدابیری را اندیشیده تا شهروندان بتوانند در کمال نظم و امنیت به اجرای مراسم و عبادت در این ماه پرخیر و برکت بپردازند.

وی افزود: نظارت مستمری در این ایام بر مراکز پخت و عرضه غذا انجام خواهد گرفت و تنها واحدهایی که مجوز فعالیت را دریافت کرده اند می توانند خارج از انظار عمومی اقدام به توزیع غذا داشته باشند.

فرمانده انتظامی ایلام یادآور شد: گشت های ویژه برای کنترل و مقابله با هنجارشکنان و افرادی که اقدام به روزه خواری کنند تشکیل و با افراد بدحجاب و کسانی که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کنند نیز در مدت یاد شده برخورد قاطع و قانونی انجام خواهد شد.

سردار دولتی اضافه کرد: رستوران ها و قهوه خانه های بین راهی نیز در ایام ماه مبارک رمضان حق پخت غذا بویژه غذاهای دودزا همچون کباب را نخواهند داشت، ضمن اینکه کنترل دقیقی نیز بر بوستان ها و تفرجگاه ها از سوی گشت های ویژه پلیس به منظور رفاه حال روزه داران و برخورد با هنجارشکنان صورت خواهد گرفت.

وی گفت: با توجه به افزایش حجم ترافیک در ایام منتهی به افطار، پلیس راهور حضور پر رنگی را در اماکن شلوغ و بویژه محدوده مرکزی شهر داشته تا زمینه تسهیل در رفت و آمد و حضور به موقع مردم بر سر سفره های افطار فراهم شود.

فرمانده انتظامی ایلام اظهار کرد: تجربه سال های گذشته نشان می دهد میزان وقوع جرائم ماه رمضان در مقایسه با سایر ایام سال کاهش چشمگیری داشته که نشان دهنده ارزش و منزلت این ماه در نزد مردم مسلمان و معتقد به آداب اسلامی در این استان دارد./ف

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار