جوانان دهلرانی میگویند تنها سرگرمی ما دراین تابستان طاقت فرسا تماشای این بازی ها می باشد که متاسفانه در این شهررویت نمی شودوبه ناچارازطریق رادیودرجریان نتیجه این بازی ها قرار میگیریم
کد خبر: ۲۵۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 04 July 2016

رحمان جابری تابناک ایلام ::فوتبال جام ملت های اروپا2016به میزبانی فرانسه به مرحله ی نیمه نهایی رسیده است وتمام هم وغم مسئولین پخش بازیها این است که تصاویر زیبا ومتفاوتی را به بینندگان در سراسراین کره خاکی نشان دهند .اما درشهرستان مرزی دهلران مردم 50سال به عقب برگشته اند واز موج رادیواین مسابقات را دنبال می کنند که این امر موجب گله مندی اهالی این دیار بویژه نسل جوان شده است
جوانان دهلرانی میگویند تنها سرگرمی ما دراین تابستان طاقت فرسا تماشای این بازی ها می باشد که متاسفانه در این شهررویت نمی شودوبه ناچارازطریق رادیودرجریان نتیجه این بازی ها قرار میگیریم .
پیری از فوتبال دوستان دهلران می گوید چراصداو سیمای کشور و مرکز ایلام بابت عدم پخش این بازی ها از مردم عذرخواهی نمی کنند وبصورت شفاف علت پخش نشدن این بازی ها را به اطلاع مردم نمی رسانند.
کاویانی ازدیگر شهروندان دهلرانی می گوید: با شروع بازی ها سرعت اینترنت به شدت کاهش یافته واکثر مواقع قطع می باشد وآنتن دهی تلفن همراه نیزدچار اختلال شده است واین موارد دست به دست هم داده اند تا بحث داغ این روزهای مردم دهلران باشد.
رحمتی از کارشناسان فوتبال دهلران عدم پخش این بازیها را بی بهره شدن علاقمندان فوتبال از مسائل فنی وتکنیکی فوتبال روز دنیا عنوان کردوگفت:بازیهای رسمی ومهم در این سطح بهترین کلاس آموزشی برای بازیکنان وداوران می باشد وبه اطلاعات ومهارت های فنی کمک شایانی می کند.
خلاصه این ایام در دهلران از رادیو فقط صدای سوت داور به گوش میرسد وفوتبال 2016اروپا  تداعی کننده فوتبال 1961است که درآن زمان مردم نیز نتایج فوتبال را از رادیو باخبر می شدند.

درپایان از مسئولین امرانتظارمیرود درسال اقدام وعمل زیرساخت های شهرستان بویژه فیبر نوری راتقویت،تادر چنین مواقعی محرومیت خودنمایی نکند ومردم برای تماشای فوتبال دغدغه نداشته باشند وگاها خدایی نانکرده به سمت ماهواره کشیده نشوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار