رییس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام:موفقیت‌های جهاد دانشگاهی نشان می‌دهد اگر روحیه‌ی کارکردن نهادینه شود می‌توان بر کمبود امکانات فائق و در جامعه‌ی علمی به خوبی نقش‌آفرینی کرد.
کد خبر: ۲۷۲۵۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۲ 06 August 2016

 رییس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام:موفقیت‌های جهاد دانشگاهی نشان می‌دهد اگر روحیه‌ی کارکردن نهادینه شود می‌توان بر کمبود امکانات فائق و در جامعه‌ی علمی به خوبی نقش‌آفرینی کرد.

به گزارش تابناک ایلام،دکتر «قباد منصوری» اظهار کرد: یکی از اهداف تشکیل جهاد دانشگاهی گسترش تحقیقات و شکوفایی استعدادهای دانشگاهیان است و این نهاد تاکنون با تبدیل پژوهش‌های بنیادی به کاربردی و ارتباط بیشتر با صنعت و ایجاد شرکت‌های دانش بنیان توانسته است زمینه تجاری‌سازی علم و فناوری و یا تبدیل علم به ثروت و تحقق اقتصاد دانش بنیان را فراهم کند.

در ادامه رییس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام افزودن: جهاد دانشگاهی با ایجاد پایگاه اطلاعات علمی SID نقش مؤثری در فراهم کردن زیرساخت‌های علمی برای پژوهشگران و محققین داشته است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی با ایجاد پایگاه اطلاعات علمی SID و برگزاری کارگاه‌های علمی در زمینه‌های مختلف توانسته است نقش مؤثری در فراهم کردن زیرساخت‌های علمی برای پژوهشگران و محققین داشته باشد، تصریح کرد: موفقیت‌های جهاد دانشگاهی نشان می‌دهد اگر روحیه‌ی کارکردن نهادینه شود می‌توان بر کمبود امکانات فائق و در جامعه‌ی علمی به خوبی نقش‌آفرینی کرد.

رییس دانشگاه پیام‌نور استان ایلام ادامه داد: رسانه‌های مرتبط با جهاد دانشگاهی مانند خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) که پیکره‌ی اصلی آن را دانشجویان تشکیل می‌دهند بهترین فرصت برای دانشجویانی است که به این حرفه علاقه دارند و می‌توانند در دوران تحصیل خود اولین تجربه‌های روزنامه‌نگاری را کسب کنند تا در صورت تمایل بعد از فارغ‌التحصیلی بتوانند در این عرصه اشتغال پیدا کنند و یا دغدغه‌های خود را با این رسانه‌ی پویا در میان بگذارند.

منصوری با تأکید بر اینکه دانشگاه‌ها باید زمینه‌ی فعالیت را برای این نهاد بیش‌ از پیش فراهم کنند، ابراز امیدواری کرد دانشگاه‌های استان بیش از پیش از نعمت وجود این نهاد بهره‌مند شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار