فرماندار مهران از توسعه زیرساخت ها برای ایستگاه های صلواتی و اسکان اضطراری زائران در ایام اربعین حسینی(ع) تا 50 هزار متر مربع در پایانه مرزی مهران خبر داد.
کد خبر: ۳۰۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲ 01 October 2016
تابناک ایلام:: جلسه ستاد اربعین استان قم با فرماندار مهران که امروز صبح  تشکیل شد فرماندار مهران از توسعه زیرساخت های ایستگاههای صلواتی و اسکان اضطراری زائران در ایام اربعین حسینی تا 50 هزار متر مربع در پایانه مرزی مهران خبرداد.
 
وی در ادامه بیان نمود.این مقدار زمین هم اکنون آماده بهره برداری می باشد و کار رگلاژ.تسطیح و استاندارد سازی آن انجام شده و آب و برق آن تا چند روز آینده تامین خواهد شد.
 
نماینده عالی دولت در شهرستان در ادامه گفت.این زمین به منظور رفاه حال زائران ابا عبدالله الحسین(ع) و خیرین که از سراسر کشور قصد پرپایی موکب وایستگاه صلواتی در شهر مهران دارند احداث گردیده است
.

در ادامه دکتر عالی پور معاون زیارتی استانداری قم پس از بازدید . پروژه ها و زیرساخت های اربعین در شهر مهران را خوب ارزیابی نمودند و بیان داشتند.در اربعین سال گذشته با توجه به اینکه زیرساخت لازم برای پرپای ایستگاههای صلواتی در شهر مهران امکان نداشت نتوانستیم خدمات دهی داشته باشیم ولی امسال با توجه به زیرساخت های لازم در شهر مهران تا پایانه مرزی برای اربعین بخشی از موکب ها و ایستگاههای صلواتی استان قم را در پایانه مرزی مهران مستقر خواهیم نمود./م

 
 
 
 


 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار