مسئول واحد تاکسیرانی شهرداری ایوان ازپرداخت تسهیلات به متقاضیانی که برای نوسازی و تعویض تاکسی های فرسوده خود در این شهرستان ثبت نام کرده اند،خبرداد.
کد خبر: ۳۴۲۷۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 12 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛حجت اله ایمانی اظهار کرد: ثبت نام درطرح تعویض تاکسی های فرسوده از طریق سامانه ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور صورت می گیرد و همه تاکسیداران اجازه شرکت در این طرح را دارند.
 
مسئول واحد تاکسیرانی ایوان افزود: تاکنون 100 متقاضی برای تعویض و نوسازی تاکسی های فرسوده خود در این طرح ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 21 دستگاه خودرو در سال جاری تحویل متقاضیان شده است.
 
ایمانی یادآور شد: واحد تاکسیرانی ایوان در مجموع سال گذشته و امسال 35 مورد تعویض تاکسی داشته است که از این تعداد 21 دستگاه پژو 405 و سمند فرسوده در سال جاری با بهره گیری از تسهیلات بانکی با خودروهای نو تعویض و جایگزین شد.
 
وی اضافه کرد: تسهیلات در نظر گرفته شده برای تعویض تاکسی های فرسوده 200 میلیون ریال است که از سوی بانک های عامل ملت و تجارت در اقساط 48 ماهه (هر ماه پنج میلیون و 700 هزار ریال) باز پرداخت می شود.
 
ایمانی گفت: برای ثبت نام، تاکسیداران با مراجعه به شهرداری ایوان پس از تکمیل مدارک و رفع مشکلات به دفتر پیشخوان در نظر گرفته شده برای معرفی به ایران خودرو ارجاع داده می شوند.
 
وی با اعلام اینکه سال گذشته 14 دستگاه تاکسی نو جایگزین تاکسی های فرسوده شد، تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی ایوان دارای 164 دستگاه تاکسی است.
 
به گفته وی، همه رانندگان تاکسی درون شهری ایوان دارای کارت شهری هستند که برای دریافت این کارت داشتن کارت پایان خدمت، ارائه گواهی سوء پیشینه و انجام آزمایش های اعتیاد الزامی است.
 
مسئول واحد تاکسیرانی ایوان در بخش دیگری گفت: 75 نفر از رانندگان تاکسی شرکت کننده در دوره آموزشی که در قالب سه بخش اخلاق اسلامی حرفه ای و حقوق شهروندی، حقوق ترافیکی، مقررات راه ها و موارد انتظامی و خودیاری فنی خودرو انجام گرفت، موفق به کسب کارت فنی و حرفه ای شدند.
 
ایمانی تاکید کرد: تاکسیرانی ایوان با هماهنگی شورای ترافیک شهرستان پنج عدد سرعت کاه در ورودی و خروجی شهر و همچنین خیابان 22 بهمن با هدف کاهش سرعت وسایل نقلیه و پیشگیری از وقوع تصادفات تعبیه و نصب کرده است./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار