دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: در جهت پیشبرد برنامه های کاری ستاد همه اعضا باید نسبت به اجرایی شدن مصوبات و موضوع آگاه سازی جامعه با دقت وظایف خود را انجام دهند.
کد خبر: ۳۴۶۰۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳ 20 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛رضا صادقیان روز دوشنبه در نشست شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر دهلران اظهار کرد: تنها راه مقابله با آسیب های اجتماعی از جمله معضل مصرف مواد مخدر، بهره گیری از روش اجتماعی کردن مبارزه با این پدیده شوم در جامعه است.
 
وی افزود: استفاده از ظرفیت های مردمی و نهادهای غیردولتی و سازمان های مردم نهاد و کاهش تقاضا و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه از موضوع های مهمی هستند که در این ارتباط باید با جدیت دنبال و اجرا شوند.
 

 
صادقیان از برنامه های این ستاد در دانشگاه ها و مدارس بر اساس برنامه زمانبندی برای پیشگیری از اعتیاد نیز خبر داد و یادآور شد: نظارت بر حسن اجرای این برنامه ها و تاثیرات آنها در جامعه اعمال می شود تا شاهد اثر بخشی و خروجی خوب با هدف کاهش تقاضا و مصرف مواد مخدر باشیم.
 
فرماندار دهلران نیز در این نشست بر ضرورت آگاهی بخشی به جامعه از آثار زیانبار و خانمانسوز مصرف مواد مخدر در جامعه تاکید کرد و گفت: تهدیدها و آسیب های ناشی از مصرف مواد مخدر در همه حوزه ها زیانبار است و دولت با اجتماعی کردن رویکرد مبارزه و پیشگیری از اعتیاد در جامعه موفق عمل کرده است.
 
سید حسینعلی موسوی، آموزش و پیشگیری و آگاهی بخشی در خصوص بلایای خانمانسوز مواد مخدر را متذکر شد و افزود: همه باید تلاش کنند تا جامعه از آثار خطرناک مصرف مواد مخدر آگاهی شوند البته تحقق این موضوع نیازمند عزم همگانی و احساس مسئولیت اجتماعی است.
 
وی بر ضرورت پیشبرد اهداف و برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر توسط شورای فرعی پیشگیری از مواد مخدر در این شهرستان تاکید کرد و گفت: اعضا باید علاوه بر اجرای مصوبات، راهکارهای مورد نیاز را ارائه کنند تا شاهد خروجی مثبت و خوب تصمیم های این شورا در پیشگیری از اعتیاد باشیم./م
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار