شهردار ارکواز گفت:300تن قیر دراختیارشهرداری ارکواز قرارگرفته است.
کد خبر: ۳۴۶۵۰۶
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹ 21 December 2016
به گزارش تابناک ایلام؛جلیل هواسی تک اظهارکرد: از محل قیر رایگان سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور 300 تن قیر در اختیار این شهرداری قرار گرفته است که با استفاده از ان تا کنون بیش از 35 هزار متربع سطح خیابانها و معابر شهر ارکواز آسفالت شده است.
 
وی افزود: از محل بند ه قانون بودجه سال 95 موضوع قیر رایگان به شهرهای زیر 20 هزار نفر که فاقد کمربندی هستند نیز در مرحله اول 438 تن قیر رایگان دراختیار این شهرداری به منظور کمک به توسعه و بهبود عبور و مرور شهری به صورت رایگان اختصاص یافته است.
 
وی یاد آور کرد: در حال حاضر از محل همین قیر دریافتی 60 هزار متر مربع روکش آسفالت بلوار صیاد شیرازی شهر ارکواز در حال اجرا است.
 
شهردارارکواز اضافه کرد: یکی از الزامات شهری شهر ارکواز ایجاد کمربندی است که با تأمین اعتبار و تصویب شورای ترافیک شهرستان این مهم در اولویت قرار خواهد گرفت.
 
وی هدف از واگذاری قیر به شهرداری ها را بهبود عبور و مرور در معابر، رفع نقاط حادثه خیز و لکه گیری در سطح شهرها عنوان کرد .
 
هواسی تک همچنین با اشاره به دیگر پروژه های در دست اجرا این شهرداری افزود : پروژه المان یادمان شهدای گمنام این شهرستان با اعتبار یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال در دست احداث است که در دهه فجر افتتاح خواهد شد./ف
منبع: ايرنا
برچسب ها: تابناک ایلام ، قیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار