امام جمعه شهرستان بدره:
امام جمعه بدره گفت:پیروزی های اخیر مردم و دولت قانونی سوریه خط بطلانی بر آرزوهای پوشالی غربی ها بود که امیدواریم با ادامه این پیروزی ها امید نااهلان به کلی نابود گردد.
کد خبر: ۳۴۹۲۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 26 December 2016
به گزارش تابناک ایلام ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدروح اله زمانی موسوی درگفتگو با خبرنگار ما ایلام گفت :دشمنان ایران اسلامی با شکست در مقابل اراده ملت ایران در جنگ تحمیلی همواره به دنبال راه هایی برای نفوذ دراین دژمحکم بوده اند.
 
وی گفت :غربی ها با گسترش جنگ نظامی به عرصه های اقتصادی وفرهنگی همچنان گزینه نظامی خود را نیز حفظ کرده اند.
 
امام جمعه بدره با اشاره به حلقه های تنیده مقاومت درمنطقه اظهارکرد:دشمنان مایوس از جنگ مستقیم با ایران به سراغ حلقه های متشکل مسلمانان مانند حزب الله لبنان ،سوریه ،عراق و لبنان رفتند تا از این طریق  بتوانند عرصه را برایران تنگ کنند.
 
زمانی موسوی درادامه گفت :این تئوری که از  جانب تئوریسین های آمریکایی درسال 2006 با حمله به لبنان کلید خوردکه به ناکامی آنان انجامید.
 
وی عراق و سوریه را دیگر مقاصد آمریکاییان دانست وگفت : پیروزی های حلب در حالی صورت می گیرد که دشمنان تصمیم به اجرای برنامه دوم خود یعنی تجزیه سوریه  به دو قسمت شمالی و جنوبی داشتندکه تنهاقسمت کوچکی از این کشوربا رهبری بشار اسد  به شیعیان اختصاص یابد.
 
حجت الاسلام والمسلمین زمانی موسوی گفت:این مقاصد دشمنان پیمان شکن نیز به امید خدا همچون همه نقشه های قبلی آنان نقش برآب خواهد شدو پیروزی نهایی حاصل خواهد گشت./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار