بدلیل بارش سنگین برف؛
ستاد مدیریت بحران استان ایلام با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: همه مدارس مقاطع تحصیلی سه گانه، مراکز آموزش عالی و دانشگاه های برخی مناطق این استان بدلیل بارش سنگین برف و برودت هوا امروز( شنبه نهم بهمن) تعطیل است.
کد خبر: ۳۶۸۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۴ 28 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛ در این اطلاعیه آمده است: به علت بارش برف و وقوع یخبندان و لغزندگی سطح معابر عمومی، مدارس پیش دبستانی و ابتدایی، متوسطه اول و دوم، پیش دانشگاهی، مراکز آموزش عالی و دانشگاه های شهرهای ایلام، چوار، ملکشاهی، ایوان، چرداول، بخش کارزان و میمه امروز تعطیل است.
 
بارش سنگین برف که از بامداد جمعه گذشته در برخی مناطق استان ایلام آغاز شده علاوه بر کاهش محسوس دما موجب اخلال در تردد وسایل نقلیه در معابر شهری و برون شهری این استان نیز شده است.
 
به گزارش تابناک ایلام، بارش برف در مناطق مختلف این استان همچنان ادامه دارد و ارتفاع برف در مناطق شهری تا 10 و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات تا 30 سانتی متر می رسد.
 
براساس اعلام پلیس راه استان همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها در حال انجام است ولی در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند.
 
هواشناسی استان ایلام هم اعلام کرد: بارش نزولات جوی برف و باران در مناطق مختلف این استان با شدت و ضعف همچنان تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده ادامه دارد./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار