پروازهای صبح دوشنبه فرودگاه شهدای ایلام از مبدا تهران به مقصد ایلام و بالعکس برای چهارمین روز متوالی به علت نامساعد بودن شرایط جوی و یخ زدگی باند پرواز لغو شد.
کد خبر: ۳۶۹۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۱ 30 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ پروازهای صبح امروز شرکت هواپیمایی آسمان مسیر رفت و برگشت تهران - ایلام و بالعکس به سبب وضعیت نامساعد جوی و عدم امکان برای نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه بدلیل یخ زدگی باند پرواز لغو شده است.
 
به گزارش ایرنا، سه پرواز روز جمعه، چهار پرواز روز شنبه و 2 پرواز روز یکشنبه این فرودگاه از مبدا تهران به مقصد ایلام نیز بدلیل بارش برف و نامساعد بودن هوا لغو شده بود.
 
براساس اعلام پلیس راه استان همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها در حال انجام است ولی در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر بدلیل یخ زدگی سطح راه ها تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند.
 
براساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان ایلام و به خاطر رمای هوا و لغزندگی معابر ادارات، مدارس و دانشگاه های شهرستان های ایلام، ایوان، ملکشاهی، و بخش های کارزان و آسمان آباد امروز دوشنبه فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر شروع کردند./م
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار