جلال میرزایی؛
نماینده مجلس دهم، گفت: فرافکنی و سیاه نمایی جریان خاص درباره عملکرد مجلس نمایانگر آن است که آن ها برنامه ویژه و خاصی برای مدیریت کشور و مسائل مرتبط ندارند.
کد خبر: ۳۹۰۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۳ 07 March 2017
به  گزارش تابناک ایلام  ؛ جلال میرزایی  در واکنش به هجمه سیاسی و رسانه ای برخی گروه های و جریان های خاص به عملکرد تقنینی مجلس شورای اسلامی در بحث حقوق های مدیران، گفت: به نظر من این رویکرد و اقدامات جریان های خاص با اهداف انتخاباتی انجام می شود، زیرا در شرایط کنونی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم و این گروه ها به دنبال استفاده از شرایط کنونی به نفع خودشان هستند.

نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، مهران و چرداول و ملکشاهی در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: به نظر من اظهارات و اقدامات برخی افراد درباره عملکرد تقنینی مجلس شورای اسلامی در بحث حقوق های مدیران نشان می دهد که آن ها مصوبه مذکور را مطالعه نکرده بودند و قطعا اگر چنین اتفاقی رخ می داد آن ها دست به چنین رفتارهایی نمی زدند.

میرزایی گفت: فرافکنی و سیاه نمایی جریان خاص درباره عملکرد مجلس نمایانگر آن است که آن ها برنامه ویژه و خاصی برای مدیریت کشور و مسائل مرتبط ندارند، چون آن ها مدعی هستند که در انتخابات آتی ریاست جمهوری حرف برای گفتن دارند، ولی این گونه اقدامات نشان می دهد که دست آن در تمام عرصه ها خالی است.
 
این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: در تمام کشورها، انتقادات، اظهارات و مسائل تندی از سوی افراد و گروه ها تا پیش از تصویب قوانین مطرح می شود و زمانی که قانون مصوب شد، دیگر تمام احزاب و گروه ها از آن تبعیت می کنند، اما در کشور ما گروه ها بعد از تصویب قانون تازه به فکر انتقاد می افتد که قطعا این مسئله به نفع کشور و نظام نیست./م


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار