امام جمعه بدره:
امام جمعه بدره گفت:ملت ما از ابتدای راه خود چالش با غرب راپذیرفته و هیچگاه در پی سازش با آن نیست.
کد خبر: ۴۳۷۹۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳ 09 June 2017

امام جمعه بدره گفت:ملت ما از ابتدای راه خود چالش با غرب راپذیرفته و هیچگاه در پی سازش با آن نیست.

به گزارش تابناک ایلام ،سید روح الله زمانی موسوی درخطبه های امروزنمازجمعه بدره اظهارکرد:ما هزینه های زیادی برای این چالش پرداخت کرده ایم و خیل عظیمی از شهدای ما در این راه تقدیم شده اندکه با تمام توان به راه خود ادامه داده و کوتاه نخواهیم آمد.

وی افزود :هزینه های مادی و معنوی و انسانی بسیاری بر ملت ما تحمیل شده است و مشکلات بزرگی مانند جنگ هشت ساله و تحریم های گوناگون را پشت سر گذاشته ایم و حاضر به انجام سازش با غرب نخواهیم بود.

سید روح الله زمانی موسوی همچنین اظهارکرد: تروریسم موجود در منطقه و جهان حاصل حمایت غرب و مخصوصا آمریکا از گروهک های تکفیری است ولی آنها بدانند ملت ما با شهادت عجین شده است و از این حرکات وحشیانه هیچ هراسی ندارد.تروریست ها وحامیان آنها هنوز هم مردم ما را نشناخته اند ،ما فرزندان روح اله هستیم و درس شهادت و ایثارگری با تمام وجود ما درآمیخته است .

وی با طلب آمرزش برای شهدای حوادث تروریستی تهران گفت :برای بازماندگان آنها طلب صبر داریم و حملات تروریستی را در هر نقطه از جهان باشد محکوم می کنیم .

زمانی موسوی درموردبیانات مقام معظم رهبری گفت :تاکید بر استقلال کشور و جلوگیری از سلطه بیگانگان برجمهوری اسلامی ایران نکته کلیدی فرمایشات ایشان از ابتدای رهبری بر کشورمان است که در بین تمام گفته های رهبر معظم انقلاب اسلامی بدان اشاره شده است و همواره مورد تاکید وی قرار گرفته است .

خطیب جمعه بدره درادامه گفت:ما اینک در کشورمان از نعمت ولایت فقیه برخورداریم واین امر از عنایات ویژه پروردگار به ماست و وظیفه داریم قدردان این نعمت باشیم چرا که بنا به فرموده خداوند تعالی در روز قیامت از ما بابت همه نعمت های اعطا شده پرسش خواهد شد.

زمانی موسوی درخصوص نظر رهبر انقلاب درمورد سند 2030اظهارکرد:ایشان اجرای این سند را جایز نمی دانند و بنا بر فرمایش رهبر انقلاب ما هیچ نیازی نداریم که برای کشور اسلامیمان ،اینگونه اسناد در خارج از کشور تهیه گرددو همه مسئولین باید این امر را بپذیرندو در پی توجیه آن نباشند.

وی به برکات ماه مبارک رمضان هم اشاره کردو گفت:اوج بندگی انسان در ماه رمضان و تجلی ویژه آن در شب های قدر است که باید خود را برای بهره گیری بیشتر از این شب ها آماده نمایید.

امام جمعه بدره افزود:تلاوت قرآن ،اطعام و اکرام به ایتام ،نیکوکاری و دعا و رازو نیاز همگی از جمله امور خیری هستند که می توان در این ماه پر برکت به شکل بهتر و بیشتری انجام داد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار