دبیرحزب موتلفه ایلام:
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: نیاز امروز جامعه ایران اسلامی به تحزب یک نیاز حیاتی بوده که باید در این راستا توجه و عنایت ویژه‌ای شود
کد خبر: ۴۹۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۳ 19 June 2015

نصرت‌الله حیدری ظهر امروز در جمع شماری از اعضای حزب موتلفه استان ایلام اظهار داشت: شهدای موتلفه اسلامی طلایه‌داران پیروزی و شهادت هستند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: شهدای موتلفه در عصر خفقان با اجازه مرجعیت پیام رسای ملت را فریاد زدند و به جهانیان اعلام کردند گلویی که بر مرجعیت و ارزش‌ها توهین کند باید پاره شود.

وی رویکرد موتلفه اسلامی را حرکت در مسیر امام و روحانیت اصیل دانست و ادامه داد: افتخار موتلفه این است که با نظر حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده و امروز از انصار ولایت و مقام معظم رهبری است.

این فعال سیاسی با بیان اینکه نیاز امروز جامعه ایران اسلامی به تحزب یک نیاز حیاتی بوده که باید در این راستا توجه و عنایت ویژه‌ای شود،‌ اظهار داشت: مردم‌سالاری دینی نیازمند خون تازه‌ای است و احزاب بر آمده از انقلاب همچون موتلفه اسلامی این مسیر را با قدرت دنبال کرده و به نهادینه شدن آن کمک می‌کند.

حیدری با بیان اینکه هیئت‌های موتلفه اسلامی از ائتلاف سه جمعیت با یکدیگر در سال 1342 پدید آمدند، تصریح کرد: فعالیت‌های این حزب چاپ و پخش اعلامیه‌های مراجع و علما و ترتیب تظاهرات و راهپیمایی‌ها و مجالس و سخنرانی‌ها از صورت پراکنده، به صورت تشکیلاتی برای انجام فرامین امام امت گسترش یافت.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان ایلام گفت: پس از تبعید امام راحل به ترکیه، اعضای این حزب تصمیم به اعدام انقلابی حسنعلی منصور نخست وزیر وقت گرفتند و پس از اعدام انقلابی منصور در مقابل مجلس شورای ملی، شرکت‌کنندگان در این برنامه دستگیر و چهار نفر از آنان به اسامی محمد بخارایی، مرتضی نیک‌نژاد، رضا صفارهرندی و حاج صادق امانی به اعدام محکوم و به شهادت رسیدند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار