رییس دانشگاه آزادایلام
یکی از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام که مورد تاکید حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی است، ایجاد مرکز رفاهی در شهرستان مهران برای خدمات‌دهی به زوار عتبات عالیات است.
کد خبر: ۵۰۸۹۶
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 21 June 2015

شهریار عباسی ظهر امروز در دیدار با محمدرضا مروارید استاندار ایلام اظهار داشت: دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سیاست‌های دولت در حوزه آموزش عالی و کمک به دولت گام بر می‌دارد.

وی ادامه داد: با وجود محمدرضا مروارید در سمت استانداری ایلام و پیگیری مطالبات جامعه دانشگاهی امیدواریم در آینده نزدیک شاهد شکوفایی هرچه بیشتر در حوزه آموزش عالی استان باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های در دست اقدام دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام که مورد تاکید حجت‌الاسلام هاشمی‌رفسنجانی است، ایجاد مرکز رفاهی در شهرستان مهران برای خدمات‌دهی به زوار عتبات عالیات است.

وی ادامه داد: این مهم با همکاری مسئولان استان و اختصاص زمینی مناسب و تسهیلات در آینده نزدیک پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل برای کمک به ادارات و نهادهای اجرایی در زمینه انجام طرح‌های پژوهشی و تحقیقاتی با موضوع توسعه استان است.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی قدردان تلاش‌های استاندار ایلام برای اعتلا و کمک به دانشگاه است.

عباسی رئیس واحد ایلام، عادل نوروزی رئیس دبیرخانه هیئات امنای استان ایلام و جمعی از معاونین این دانشگاه با حضور در دفتر کار استاندار ایلام از تلاش‌های وی برای حل مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی و حمایت از این برنامه‌های دانشگاه تقدیر کردند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار