سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام در جلسه هماهنگی یادواره‌ی عملیات فتح میمک، خواستار پررنگ تر کردن جنبه مردمی برگزاری یادواره شد.
کد خبر: ۵۴۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹ 29 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛احمد کرمی در جلسه هماهنگی یادواری عملیات فتح میمک که با حضور امیر سرتیپ دوم آریانفر فرمانده قرارگاه غرب ارتش برگزار شد، اظهار کرد: برگ های زرینی از کارنامه انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی در جغرافیای استان ایلام رقم خورده است که عملیات غرورآفرین فتح میمک نمونه درخشانی از آنهاست .

وی در این زمینه افزود: در عملیت فتح میمک، نیروهای نظامی و مردم در کنار هم از تمامیت ارضی و ارزشهای کشور دفاع کردند که این مهم، وجه تمایز دفاع از کشور بین ایران و سایر کشورهاست .

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: همانطور که در عملیات فتح میمک، نیروهای مردمی و نظامی در کنار هم از خاک کشور دفاع کردند، در برگزاری یادواره نیز باید نیروهای مردمی حضور داشته باشند و سال به سال نقش آنها پررنگ تر شود .

وی در بخشی دیگر از اظهارات خود ضمن اشاره به این مهم که وابستگی به شهداء و خانواده شهداء مایه افتخار است، گفت: هر چند که دشمن در جنگ تحمیلی از نظر ادوات و تجهیزات جنگی برتر از ما بود، اما رمز موفقیت ما، ایثار و شهادت رزمندگان بود .

کرمی با اشاره به این نکته که فتح میمک مقدمه سایر فتوحات ایران در دفاع مقدس بود، ابراز داشت: یادواره فتح میمک باید جنبه ملی پیدا کند و نقش رسانه های استان در تحقق این امر مهم بسیار حائز اهمیت است .

وی ضمن تأکید بر این نکته که برگزاری یادواره به نوعی مانور همدلی است، خواستار برنامه ریزی دقیق جهت برگزاری باشکوه مراسم با استفاده از تمام ظرفیت‌های دستگاهی و مردمی استان شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار