مدیرکل میراث فرهنگی ایلام
استان ایلام با داشتن ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری با داشتن آثار بی‌نظیر باستانی و طبیعی و جاذبه‌های چشم‌نواز می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری در کشور تبدیل شود.
کد خبر: ۶۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۶ 16 July 2015

عبدالمالک شنبه‌زاده گفت: استان ایلام با داشتن ظرفیت‌های بالایی در حوزه گردشگری با داشتن آثار بی‌نظیر باستانی و طبیعی و جاذبه‌های چشم‌نواز می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری در کشور تبدیل شود.

وی بابیان اینکه استان ایلام با داشتن مرز بین‌المللی مهران باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرد، افزود: ما باید خود را برای توسعه بیش‌ازپیش صنعت گردشگری در استان آماده کنیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام عنوان کرد: دیار کهن ایلام ازنظر گردشگری ظرفیت‌های بالایی دارد که باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی گفت: امروز سهم ایران با وجود زیرساخت‌های متنوع در کشور در صنعت گردشگری مطلوب نیست که برای بهبود این وضعیت باید بیش‌ازپیش تلاش شود.

شنبه زاده خاطرنشان کرد: با فراهم شدن زمینه‌های حضور و ورود سرمایه‌گذاران خارجی فعال در بخش گردشگری استان ایلام این حوزه نیز رونق ویژه‌ای می‌گیرد.

وی افزود: در صورتی‌ که سرمایه‌گذاران خارجی برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری اعلام آمادگی کنند، سرمایه‌گذاران داخلی نیز برای اجرای طرح‌های گردشگری بیشتر تمایل نشان می‌دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان ایلام عنوان کرد: ایلام یکی از استان‌های برخوردار در بخش جاذبه‌های گردشگری در کشور است.

وی گفت: خوشبختانه روند سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری ایلام در حال رونق گرفتن است و امروزه شاهد اجرای طرح‌های متنوع و جدیدی در بخش گردشگری ایلام هستیم.


منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار