فرماندارآبدانان خبرداد
فرماندار آبدانان گفت: عملیات خط انتقال شبکه گاز این شهرستان پایان یافت.
کد خبر: ۶۴۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۸ 20 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مجید عسگری گفت: خط انتقال گاز به این شهرستان 200 کیلومتر خط 20 اینج و 90کیلومتر خط 12 اینچ است که از اندیمشک آغاز شده و لوله گذاری آن 100 درصد انجام شده است.

وی افزود: طرح گازرسانی به این شهرستان با 290 کیلومتر لوله گذاری و 8 ایستگاه تقویت توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) سپاه پاسداران انجام شد و آزمایش و تست های فنی آن نیز انجام گرفته و آماده بهره برداری است.

عسگری معارضین زمین های زراعی مسیر را یکی از مهم ترین علل طولانی شدن این طرح بزرگ اعلام کرد و یادآور شد: برای اجرای عملیات خط انتقال گاز از شهرستان اندیمشک تا آبدانان بطول 290 کیلومتر یک هزار و 800 میلیارد ریال از محل اعتبارهای شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است.

وی تاکید کرد: عملیات شبکه های توزیع و نصب علمک ها در سطح شهرستان توسط شرکت گاز استان ایلام نیز با 95 درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است.

وی هزینه حفر کانال و لوله گذاری شبکه های داخلی گازرسانی به آبدانان را بالغ بر 600 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: براساس هماهنگی های انجام شده با شرکت گاز استان ایلام، شعله های آبی گاز خانگی این شهرستان هفته دولت برافروخته می شود.

عملیات گاز رسانی به شهرستان های آبدانان و دهلران در سال 89 آغاز شد ولی به علت کمبود اعتبارهای مورد نیاز، معارضات ارضی و موانع طبیعی تاکنون به بهره برداری نرسیده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار