مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان:
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت: با گرم شدن هوا، ایلامی‌ها 9 مگاوات بیشتر از میزان پیش‌بینی شده برق مصرف کردند
کد خبر: ۷۱۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 03 August 2015

مهندس«هادی شیرخانی» با اعلام این خبرگفت: مصرف برق شهروندان ایلامی از خط قرمز عبور کرده و در صورت عدم رعایت الگوهای مصرف مجبور به اعمال خاموشی‌های با برنامه و زمانبندی شده هستیم.

وی با بیان اینکه اوج مصرف برق امسال تا 300 مگاوات در نظر گرفته شده است، افزود: متاسفانه با گرمی هوا در شب‌های اخیر تا 309 مگاوات افزایش مصرف داشته‌ایم.

شیرخانی با بیان اینکه مشترکین باید در ساعات پیک 12 الی16 و 20 الی24 از تحمیل بار اضافی به شبکه جدا خودداری کنند، افزود: مردم باید با مدیریت مصرف به صنعت برق استان برای عبور از بحران پیش رو کمک کنند.

وی
به محدودیت شدید در تولید برق به خاطر عدم بارش نزولات آسمانی در سال گذشته اشاره و خاطر نشان کرد: خاموش کردن حتی یک لامپ اضافه در ساعات اوج مصرف کمک شایانی به جلوگیری از خاموشی‌ها می‌کند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: برق شهرستان‌های شمالی استان از شبکه‌ی کرمانشاه و شهرستان‌های جنوبی از خوزستان تامین می‌شود که امیدواریم با بهره‌برداری از نیروگاه سد سیمره شاهد تولید برق در استان باشیم.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار