حوزه علمیه و جامعه روحانیت استان در اطلاعیه‌ای اقدام تروریستی رژیم آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد شهید سردار قاسم سلیمانی را محکوم کردند.
کد خبر: ۸۱۱۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۴ 05 January 2020

به گزارش تابناک ایلام، در بخشی از این بیانیه آمده است سردار سرافراز اسلام، حاج قاسم سلیمانی مبارز عاشق و مجاهد عارف عمری را در راه اعتلای اسلام عزیز گذراند و خداوند مهربان نیز مزد تلاش چهل ساله‌اش را شهادت قرار داد.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، مرکز مدیریت حوزه علمیه استان ایلام و جامعه روحانیت، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه استان شهادت این سردار بزرگ و همرزمان عزیزش را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری و ملت شریف تبریک و تسلیت عرض کرده و همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند با رفتن او کار او و راهش متوقف نخواهد شد و انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است.

همچنین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در اطلاعیه اعلام کرد مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت ۹:۳۰ دقیه صبح فردا در مصلی امام خمینی (ره) ح و مساجد شهرهای مختلف استان برگزار می‌شود.

در این اطلاعیه از عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان به ویژه موکب داران سطح استان برای شرکت گسترده در این مراسم دعوت شده است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار