در پنجمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی تعریض جاده ارتباطی ایلام -لومارباحضور مهندس مروارید استاندارایلام ودکتر شوهانی نماینده مردم حوزه شمالی استان درمجلس شورای اسلامی آغاز شد.
کد خبر: ۸۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۴ 29 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،در پنجمین روز از هفته دولت عملیات اجرایی تعریض جاده ارتباطی ایلام -لومارباحضور مهندس مروارید استاندارایلام  ودکتر شوهانی نماینده مردم حوزه شمالی استان درمجلس شورای اسلامی آغاز شد.
دکتر احمد شوهانی نماینده مردم ایلام درمجلس شورای اسلامی درگفتگوی اختصاصی با خبرنگارتابناک ایلام اظهارداشت:متاسفانه این جاده کم عرض با حجم ترددی که درآن صورت می گیرد باعث ایجاد خطرات جانی ومالی فراوانی برای مردم شده است وبا اهتمام وجدیت تمام با همکاری استانداری ومسئولان استانی این مسئله را درسطح ملی بررسی خواهیم نمود.
وی افزود:متاسفانه درطی بازدیدی که از این جاده داشتیم با صحنه تصادفی روبرو شدیم ،متاسفانه سرنشینان خودرو سانحه دیده بشدت مجروح شده بودند واین موضوع بیانگر خطرآفرین بودن این جاده است وایجاب می کند که کارتعریض واصلاح نقاط حادثه خیز آن آغاز شود .
شوهانی از کلنگ زنی ایستگاه پمپاژ آب سیمره درشهرستان سیروان خبرداد وگفت: اجرای طرح ایستگاه پمپاژ سیمره یکی از مطالبات مهم مردم شهرستان تازه تاسیس سیروان است که الحمدلله امروز کلنگ زنی شد وبمنظور تسریع در اجرای این پروژه مهم نهایت تلاش خود را به کارخواهیم بست.
شایان ذکر است امروز در مجموع شش طرح عمرانی و خدماتی با سرمایه گذاری 600 میلیارد ریال با حضور استاندار ایلام در شهرستان سیروان افتتاح شد و عملیات اجرای یک طرح نیز آغاز گردید.
همزمان با ایام گرامیداشت هفته دولت 26 طرح عمرانی، خدماتی، رفاهی و آموزشی با بیش از 100 میلیارد ریال اعتبار در شهرستان سیروان به بهره برداری رسیده یا کلنگ زنی شدند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار