معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام؛
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: به منظور رفع مشکلات کارخانجات آرد استان یک نشست کارشناسی با حضور دستگاه های مربوطه در خصوص وضعیت موجود کارخانجات آرد، ظرفیت کارخانجات، فاصله گذاری، مقدار گندم و همه آیتم های موجود برگزار و بصورت دقیق کارشناسی لازم صورت گیرد.
کد خبر: ۹۹۲۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 08 September 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ جهانگیر رستم اد افزود:به منظور رفع مشکلات کارخانجات آرد استان یک نشست کارشناسی با حضور دستگاه های مربوطه در خصوص وضعیت موجود کارخانجات آرد، ظرفیت کارخانجات، فاصله گذاری، مقدار گندم و همه آیتم های موجود برگزار و بصورت دقیق کارشناسی لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فاصله کارخانجات آرد در شهرستان‌ها متغیر و هزینه حمل بر روی قیمت تاثیر دارد، باید همه شرایط در نظر گرفته شود.

رستم زاد افزود: باید میزان گندم به صورت عادلانه و به تناسب ظرفیت و در نظر گرفتن همه آیتم ها در بین کارخانجات آرد تقسیم شود تا هیچ واحدی متضرر نشود.

وی در خصوص تغییر قیمت گوشت دام مازاد عشایر اظهار داشت: باید قیمت سایر استان ها نیز در نظر گرفته شود تا اختلاف قیمت منجر به قاچاق گوشت خریداری شده نشود.

رستم زاد بیان کرد: با توجه به اینکه تولید کننده گوشت قرمز و مرغ در استان هستیم، تمام تلاش خود را برای حفظ قسمت مصوب بکار گرفته ایم./ع

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار