رییس دانشگاه ایلام گفت: پیشتازی علمی، قانونمداری، پاسخگویی، مأموریت گرایی، اخلاق مداری و خلّاقیت و کارآفرینی از جمله اصلی ترین اهداف و رسالت های محوری مراکزدانشگاهی و به خصوص دانشگاه ایلام است.
کد خبر: ۹۹۳۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۵ 22 September 2015
به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، محمد علی اکبری به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید افزود: جهت گیری دانشگاه ایلام دراین سال تلاش در جهت تحقق این رسالت ها و حرمت در مسیر تحقق شاخص های علمی و قانونی است.
وی ابراز امیدواری کرد: تلاشِ صادقانه و همت مسوولانه مجموع دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه ایلام موجب سال تحصیلی موفق و همسو با رسالت های تعیین شده دانشگاهی و علمی باشد.
وی ادامه داد: دانشگاه ایلام به عنوان نماد آموزش عالی استان، بر نقش خطیر، اساسی و ارزشمند خود در اعتلای فضای علمی، فرهنگی و اجتماعیِ جامعه واقف است.
رییس دانشگاه ایلام گفت: دانشجویان باید با تکیه بر توانمندی ها و استعدادهای خود، حضور حقیقی و تأثیرگذار خود در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه را به اثبات برسانند.
علی اکبری ابراز امیدواری کرد:: در سال تحصیلی جدید، دانشجویان با استفاده از ظرفیت های علمی و پژوهشی دانشگاه، همراه با اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان دانشگاه در محیطی پرنشاط به فعالیت علمی بپردازند.
وی ادامه داد: مدیریت دانشگاه ایلام خواهد کوشید تا با تکیه بر ایمان و علم و با مشی اعتدال گرایی، چراغ امید به زندگی، دانایی و توانایی را همچنان روشن نگه دارد و از هیچ قدمی برای خلقِ بستری مناسب در مسیر شکوفایی استعدادهای جوانان این مرز و بومِ دریغ نکند.
رییس دانشگاه ایلام گفت: تقارنِ بهار دانش و تعلیم و تربیت با هفتۀ دفاع مقدس را به فال نیک می گیریم و خاطرۀ شجاعت و فداکاریِ فرزندان غیور و عزتمند ایران زمین را پاس می داریم.
علی اکبری افزود: در آستانۀ سومین سال فعالیت دولتِ تدبیر و امید که طلیعۀ آن مزیّن به همدلی و همزبانیِ دولت و ملت است و برگی نو از از شادابی و شکوفاییِ دانشگاه ورق می خورد، حضور دانشجویان، به ویژه دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان ایلام را خیرمقدم می گویم.
شش هزار دانشجو در 82 رشته تحصیلی از کاردانی تا دکترا در دانشگاه ایلام تحصیل می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار