کد خبر: ۱۱۵۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 21 October 2015

به گزارش تابناک ایلام، دومین نشست کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین استان ایلام در صدواسیمای مرکز ایلام برگزار شد.

علی رضا شیروی مدیرکل صداوسیما مرکز ایلام و رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی در این جلسه گفت: بزرگترین همایش و مانور فرهنگی که که در حال حاضر با ان روبرو هستیم تجمع بزرگ اربعین حسینی است.

وی اظهار کرد: برای هرچه بهتر شدن این تجمع و رفع نقاط ضعف سال گذشته ستاد دائمی اربعین در سطح ملی راه اندازی و نشان از دغدغه مسئولان دارد.

رئیس کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد اربعین افزود: همه ما در مجموعه رسانه ای استان وظیفه داریم نسبت به پوشش این حرکت عظیم به هر نحوی اقدام کنیم.

شیروی در ادامه به برخی اقدامات صورت گرفته رسانه ملی در استان اشاره و بیان داشت: دودستگاه SNG برای پوشش زنده تلویزیونی و رادیوی در اختیار ایلام قرار گرفته و همچنین بزودی رادیو زائر در استان راه اندازی می شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که نهادهای دست اندرکار رسانه اعم از فرهنگ و ارشاد و همچنین شرکت مخابرات نسبت به رفع مشکلات اصحاب رسانه در خصوص اینترنت پرسرعت در مهران و همچنین اسکان این عزیزان اقدامات جدی صورت دهند.

در ادامه اعضای کمیته رسانه و فضای مجازی استان به بحث و تبادل نظر در خصوص مشکلات فرارو در امر پوشش هرچه بهتر اربعین پرداختند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار