مدیرکل دامپزشکی استان ایلام؛
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت : فاز اول سامانه بینا با هدف ارتقای بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی در ایلام در دو شهرستان ایلام و دهلران و در ۸۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی به صورت پایلوت اجرا شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۰ 02 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ یونس احمدی بیان داشت  : این سامانه تحت وب دارای قابلیت پایش و رصد خط سیر بازرسین بهداشتی دامپزشکی و نحوه کارکرد ایشان، رصد حضور و غیاب مسئولین فنی بهداشتی دامپزشکی و سایر اطلاعات تکمیلی مورد نیاز اداره نظارت از قبیل تعداد مراکز، وضعیت بهداشتی، وضعیت تولید یا عرضه و در نهایت درجه بندی کیفی محصولات می‌باش

وی افزود : سامانه بینا برای تمام اماکن تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، شیر و مواد پروتئینی مانند سوسیس و کالباس با هدف ارتقای بهداشت و سلامت فرآورده‌های خام دامی راه‌اندازی می‌شود.

احمدی اظهار داشت : مواردی نظیر تذکر و اخطار که از سوی ناظر بهداشتی در این سامانه ثبت می‌شود برای صاحب صنف مورد نظر قابل مشاهده و پیگیری است.

وی خاطرنشان کرد : یک بارکد قابل اسکن در تمام این اماکن نصب و در معرض دید عموم قرار می‌گیرد تا مردم به عنوان مصرف کننده با اسکن آن بارکد از وضعیت بهداشتی، اخطار، تذکر و تشویق‌های ثبت شده برای آن واحد صنفی آگاه می‌شوند و همچنین امکان ثبت شکایت و اعتراض از آن واحد صنفی را نیز دارند./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار