امام جمعه موقت شهر ایلام؛
امام جمعه موقت شهر ایلام گفت : آنچه در توان و وظیفه مردم است، آمدن در پای صندوق های رای و حضور حداکثری در انتخابات است و البته حضوری که به طور قطع دشمن شکن خواهد بود و به طور قطع، در روز روز هشتم تیر شاهد حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای خواهیم بود.
کد خبر: ۱۱۷۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵ 17 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام شمس الله سراج در خطبه های عید سعید قربان در مصلی امام خمینی(ره) شهر ایلام بیان داشت  : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، آنچه که می دانند درست است و می توانند انجام دهند را به مردم وعده دهند، اگر مردم به برنامه های آنان رای دادند، رئیس جمهور می شوند، در غیر این صورت هم تکلیف خود را انجام داده و به تکلیف خود برای حضور در صحنه در راستای خدمت به مردم عمل کرده اند.

وی افزود : نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، مورد تائید شورای نگهبان قرار گرفته اند و هر کدام که در این انتخابات با رأی مردم منتخب شود، رئیس جمهور کشور و همه مردم است.

 امام جمعه موقت شهر ایلام   با بیان اینکه انتخابات رشد مردم و جامعه است مطرح  کرد: مردم هر چه بیشتر در پای صندوق های رای حاضر شده و حضور حداکثری داشته باشند، جامعه بیشتر رشد می کند و در مسیر توسعه و ترقی قرار می گیرد.

وی خاطرنشان کرد : رئیس جمهور منتخب مردم در هشتم تیر، ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید باشد، اقدامات و کارهای بزرگی در این مدت سه سال از دولت سیزدهم انجام شده است، کارهایی که قابل مقایسه با گذشته نبوده است./ع

 

بیشتربخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار