مدیرکل کمیته امداد ایلام:
مدیرکل کمیته امداد ایلام از تدارک بیش از ۷۰ کانون فرهنگی و تربیتی برای برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان و دانشجویان مددجوی این استان در تابستان امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۶۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 19 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ ناصر مرادی پویانی در همایش شناسایی هوش تحصیلی دانش آموزان پایه ششم مدارس تیزهوشان استان که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان برگزار شد بیان کرد: در این کانون ها زمینه حضور حدود ۴ هزار دانش آموز، دانشجو و خانواده های آنها فراهم شده است.

وی افزود: در این کانون ها که با همکاری آموزش و پرورش و سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود برنامه های گوناگونی در زمینه های آسیب های اجتماعی ، آشنایی با مهارت ها ، استعداد یابی ، رشته های گوناگون هنری ، تقویت بنیه تحصیلی برای دانش آموزان دارای افت تحصیل ، قران و معارف و همچنین حوزه اجتماعی و خانواده ها تدارک دیده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: این کانونها از اول تیرماه فعالیت خود را آغاز و تا پایان شهریور ماه در بیش از ۷۰ کانون در ۱۵ شهرستان استان فعالیت خواهند کرد.

مرادی پویانی با بیان اینکه سال گذشته ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار صرف خدمات فرهنگی و آموزشی مددجویان این استان شده است تصریح کرد: امسال نیز اعتبارات این حوزه بیشتر از سال گذشته خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام نیز در این آیین گفت: کمیته امداد دستگاهی است که علاوه بر اینکه در زمینه های گوناگون حمایتی و اشتغال آفرینی حضور برجسته و فعالی دارد در زمینه های تحصیلی و فرهنگی نیز خدمات این نهاد تأثیرگذار است.

درویشی ادامه داد: کمیته امداد و آموزش و پرورش در عرصه های گوناگون باهم همکاری داشته که محوریت این همکاری ها خدمت به قشر دانش آموزان نیازمند است.

وی فراهم نمودن زمینه تحصیل برای همه ی دانش اموزان را دغدغه مهم آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: تلاش ما این است که با همکاری برخی دستگاهها از جمله کمیته امداد این زمینه را فراهم کنیم که قشر دانش آموز به مدارج عالی تحصیلی دست پیدا کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار