رئیس پلیس‌راه استان ایلام:
ریزش کوه پس از تونل راه کربلا در محور "ایلام-صالح آباد-مهران" به وقوع پیوست و باعث مسدود شدن این محور شد، هم‌اکنون تردد از جاده قدیم امکان‌پذیر است.
کد خبر: ۱۳۵۱۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 25 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، رئیس پلیس‌راه استان ایلام از ریزش کوه در محور "ایلام- مهران" در حدفاصل تونل راه کربلا خبر داد و گفت: تردد از جاده قدیم امکان‌پذیر است.

سرهنگ «محسن ناصری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: ریزش کوه پس از تونل راه کربلا در محور "ایلام-صالح آباد-مهران" به وقوع پیوست و باعث مسدود شدن این محور شد، هم‌اکنون تردد از جاده قدیم امکان‌پذیر است.

وی با بیان این‌که خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی و مالی نداشته است، گفت: به علت سنگینی ریزش کوه، امکان تردد خودروها در این محور وجود ندارد.

رئیس پلیس‌راه ایلام خاطرنشان کرد: هم‌اکنون راهداری استان با استفاده از تجهیزات کامل در حال بازگشایی این محور است و قرار است تا یک ساعت دیگر این راه باز شود ولی تا زمان بازگشایی این محور، مسیر تردد از جاده قدیم صالح‌آباد انجام می‌شود.

ناصری از رانندگان خواست به علت کوهستانی بودن محورهای مواصلاتی استان بااحتیاط رانندگی کرده و از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار