آقاجانی؛
در مهران و سوسنگرد ظرفیت بیمارستانی را به 120 درصد رسانده و در شهرهای آبادان ، اهواز و ایلام نیز این ظرفیت را به صورت 100درصد فعال درآورده ایم...
کد خبر: ۱۳۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 03 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آمادگی کامل این وزارتخانه و استقرار 700 نیروی متخصص در استانهای غربی همجوار با عراق به منظور تامین بهداشت زائران حسینی(ع) خبر داد.
دکتر محمد آقاجانی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: برای مراسم اربعین امام حسین(ع) و رعایت موارد بهداشتی درمانی و نیز بمنظور خدمت رسانی به زائرانی که به عراق مسافرت می کنند 180 دستگاه آمبولانس و 12 دستگاه اتوبوس آمبولانس از دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در استانهای مرزی و مبادی ورودی به عراق مستقر شده است.
وی با بیان اینکه یک فروند هلی کوپتر هم در مهران مستقر شده است افزود: در مهران و سوسنگرد ظرفیت بیمارستانی را به 120 درصد رسانده و در شهرهای آبادان ، اهواز و ایلام نیز این ظرفیت را به صورت 100درصد فعال درآورده ایم تا بتوانیم بیماران و مصدومان احتمالی را پذیرش کنیم .
آقاجانی گفت: در کرمانشاه ، انبار ذخیره دارویی برای پشتیبانی دارویی از مرزها و استانهای همجوار با عراق ایجاد کرده ایم و اقدامات امدادی و هماهنگی های لازم با نیروهای مسلح ، شهرداریها و هلال احمر صورت گرفته است.
معاون درمان وزیر بهداشت افزود:700 نفر نیرو شامل پزشک، پرستار و تکنسین فوریت های پزشکی ، کارشناسان بهداشت و تغذیه و بیماریها را برای درمان و امور بهداشتی و پیشگیری به مناطق مرزی اعزام کرده ایم.
دکتر آقاجانی گفت: همه خدمات و تجهیزات وزارت بهداشت به طور صددرصد شبانه روزی تا پایان هفته آینده در مناطق و شهرهای مرزی مستقر خواهد بود./پ

منبع:
خبرگزاری صدا و سیما
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار