فرماندار شهرستان آبدانان گفت:
ایجاد اختلاف و فتنه مذهبی در بین مسلمانان جهان اسلام با هدایت استکبار و محوریت آل سعود راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
کد خبر: ۱۵۷۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹ 05 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار شهرستان آبدانان گفت: ایجاد اختلاف و فتنه مذهبی در بین مسلمانان جهان اسلام با هدایت استکبار و محوریت آل سعود راهبرد آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
مجید عسگری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به شهادت آیت الله شیخ نمر بدست حکام آل خبیث سعود اظهار کرد: تنها جرم این شهید بزرگوار بیان حقیقت و دفاع منطقی از عقاید و اندیشه های اسلامی، روشنگری و بیداری اسلامی بود.
وی وحدت را رمز پیروزی جهان اسلامی دانست و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی در تلاشند با استفاده از دلارهای نفتی عربستان سعودی و ایجاد تشتت و دو دستگی در میان مسلمانان و شکل گیری فتنه دینی و مذهبی، حرکت ببداری اسلامی را مسدود کنند.
فرماندار آبدانان جمهوری اسلامی را کانون امنیت و آرامش منطقه دانست و تاکید کرد: شکل گیری جریان های تکفیری و قتل عام مسلمانان در کشورهای عراق، سوریه و فلسطین با طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی با حمایت مالی و دلارهای نفتی آل سعود انجام می شود.
عسگری یادآور شد: برنامه های معقولانه و تعامل سازنده دولت تدبیر و امید با جهان، آرامش و امنیت ملی و منطقه ای را به ارمغان آورده و با قدرت چانه زنی مناسب، اشراف گفتمانی را به یک الگوی موفق در جهان تبدیل کرده است./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار