فرماندار آبدانان گفت: عملکرد مثبت دولت یازدهم در حوزه داخلی و بین المللی امید به آینده و نشاط را در دل مردم شکوفا کرده است.
کد خبر: ۱۸۰۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۹ 13 February 2016

فرماندار آبدانان گفت: عملکرد مثبت دولت یازدهم در حوزه داخلی و بین المللی امید به آینده و نشاط را در دل مردم شکوفا کرده است.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسگری با توجه به موقعیت ممتاز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان اظهار کرد: دولت تدبیر و امید با تکیه بر تعهد، تخصص و ایمان به نقش بی بدیل مردم، در سایه رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری به وعده های انتخاباتی خود عمل کرده و روزبروز نیز شاخصه های بهبود وضعیت کشور در تمام جهات را ارتقا می بخشد.
وی تعاملات جهانی دولت تدبیر و امید را سازنده و معقولان دانست و افزود: به یمن دستآوردهای حوزه های مختلف به ویژه پیروزی در مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 که منجر به لغو قطعنامه های ظالمانه غرب علیه کشورمان و بهم ریخته شدن سازمان تحریم های شکننده شد امروز قطار توسعه و ترقی با شتاب بیشتری در حرکت است و افق روشن و امید بخشی را در جامعه نوید می دهد.
فرماندار آبدانان مذاکره هوشمندانه را نوعی مبارزه ثمر بخش اعلام کرد و یادآور شد: وحدت، همدلی و انسجام ملی رمز عبور از میادین مشکلات و نا بسامانی های فعلی و آینده کشور است.
عسگری حرکت نظام اجرایی را پرشتاب و رو به جلو تحلیل کرد و گفت: تلطیف و تغییر نگاه جهانیان به ایران اسلامی، مهار تورم، رشد اقتصادی، کنترل نقدینگی و بهبود فضای کسب و کار از مهمترین دستاوردهای دو ساله دولت تدبیر است.
وی وجود رهبر معظم انقلاب را یک هدیه الهی برای مردم ایران اسلامی و مسلمین عالم دانست و تاکید کرد: رضایت و اعتماد کامل معظم له به دولت و شخص ریاست جمهور، توفیقی ماندگار و سرمایه ای بسیار بزرگ برای دولت تدبیر و امید در این برهه حساس است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار