مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت بیش از 140 کیلومتر از راه های روستایی این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۱۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 14 February 2016

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از اجرای عملیات بهسازی و آسفالت بیش از 140 کیلومتر از راه های روستایی این استان خبر داد.

به گزارش تابناک ایلام؛سید کمال الدین میرجعفریان اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش همه مسئولان و همچنین تامین اعتبار مناسب امسال توانستیم از محل اعتبارات دولتی بیش از 140 کیلومتر بهسازی و آسفالت را در راه های روستایی این استان را به مرحله اجرا برسانیم.
وی شاخص برخورداری روستاهای استان از آسفالت نزدیک به 85 درصد اعلام کرد و افزود: این میزان راه روستایی آسفالت شده با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی انجام شده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام تاکید کرد: برای آسفالت 400 کیلومتر بهسازی و آسفالت راه های روستایی باقی مانده استان اعتباری بالغ بر 900 میلیارد ریال نیاز است.
میرجعفریان با اشاره به اینکه امسال اقدامات زیادی در حوزه راه علی رغم محدودیت منابع انجام شده است، یادآور شد: همانگونه که به توسعه استان توجه می‎شود باید در زمینه توسعه راه ها که به عنوان زیرساخت تلقی می شوند، اقدامات موثرتری انجام گیرد.
هم اینک 31 کیلومتر بزرگراه، 630 کیلومتر راه اصلی، 891 کیلومتر راه فرعی و یک هزار و 770 کیلومتر راه روستایی در استان ایلام وجود دارد و طول کلی راه های استان نیز سه هزار و 780 کیلومتر است./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار