کاندیدای جوان در استان ایلام توانسته اند افکار عمومی را نسبت به موضوع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تغییر دهند.
کد خبر: ۱۸۲۰۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳ 16 February 2016
 کاندیدای جوان در استان ایلام توانسته اند افکار عمومی را نسبت به موضوع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی تغییر دهند.

به گزارش تابناک ایلام؛  انتخابات در استان ایلام به سبب ویژگی های قومی و قبیله ای آن با پیچیدگی های خاصی روبه روست.به نحوی که چنانچه کاندیدای مجلس به یک قبیله بزرگ در استان تعلق نداشته باشند و یا اینکه بزرگان قبایل از کسی طرفداری ننمایند شانس آن کاندید رو به افول می رود.

اما همیشه نامزدهای مجلس در استان ایلام در یک آرزو بوده اند و آن این است که بتوانند سد قبایل را بشکانند و به کاندیدی برای همه مردم تبدیل شوند.این اتفاق در دورهای قبل توسط مرحوم مرتضی کرمی نماینده دور هفتم مجلس شورای اسلامی رخ داد و توانست با شعار گجرتانیم قلبهای زیادی را با خود همراه نماید.

در این دور از مجلس و بر اساس رصدهایی که از فضای انتخابات در استان ایلام می شود، به نظر می رسد جوانان با تکیه بر عناصری غیر از قومیت بتوانند خودی نشان دهند و بخش بزرگی از آرایی که قبلا در سبد قبیله ریخته میشد به نام آنان به صندوق واریز شود. این جوانان با تکیه بر سادگی و صمیمت خود و همچنین شور و انرژی بی پایان توانسته اند نظرها را به سمت و سوی خود بکشانند. به طوری که در کمترین محفلی است که نامی از جوانترین کاندید کشور و استان ایلام برده نشود. 

به همین دلیل می توان جوانان را در این دوره فرای قبایل دید و منتظر شگفتی بزرگی در انتخابات بود، شگفتی که نویسنده سایت خبری ، تحلیلی ویرا  (عصر ایلام  سابق) که در استان ایلام جایگاه نخست سایت های خبری را دارد در وصف آن می گوید بعد از اتمام رای گیری در هفتم اسفند ، انگشت های زیادی در دهان به نشانه تعجب می رود..../م




منبع:خبر آنلاین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار