مشاور عالی فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: با وجود بحران های منطقه ای ، جمهوری اسلامی ایران از ثبات ترین و امن ترین کشورهای جهالن بشمار می رود.
کد خبر: ۲۰۳۳۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰ 29 March 2016

مشاور عالی فرماندهی نیروی انتظامی کشور گفت: با وجود بحران های منطقه ای ، جمهوری اسلامی ایران از ثبات ترین و امن ترین کشورهای جهالن بشمار می رود.


به گزارش تابناک ایلام؛سردار بهرام نوروزی عصر روز دوشنبه در حاشیه بازدید از مرز مهران افزود: به لطف الهی از برکت وجود ائمه اطهار و از برکت مقام معظم رهبری و وحدت و یکپارچگی ملت ، ایران امن ترین کشور است.
وی اظهار کرد: در شرایط بحرانی منطقه خاورمیانه ، حضور گردشگران و دیگر اقشار مختلف از اتباع کشورهای اروپایی ،آفریقایی و آسیایی به نشانگر آرامش در کشور و یک منطقه امن برای آنها شناخته شده است.
مشاور عالی فرمانده ناجا تصریح کرد: کشور ما حتی در قراردادها ، تصمیمات و تعهدات باثبات ترین کشور است به طوری
که در بحث برجام مسوولان آمریکایی از ثبات لازم در تعهداتشان برخوردار نیستند و مسوولان شان، دولت و رییس جمهورشان را زیر سووال می برند.
سردار نوروزی ادامه داد:اینکه کشور ما با تعهدترین ، اخلاقی ترین و با ثبات ترین کشور به تمام دنیا ثابت شده است و همه اینها به برکت خون شهدا ، جانبازان و رهنمودهای مقام معظم رهبری می باشد.
وی در خصوص سفر به شهرستان مرزی مهران نیز گفت:هدف از سفر به شهرستان مهران تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل انتظامی بخصوص عزیزانی که در امر خدمات رسانی به زائران در اربعین تلاش کردند بود.
مشاور عالی فرماندهی نیروی انتظامی کشور افزود: شهر مهران به عنوان خادمین زائران در مسیر عتبات عالیات قرار گرفته و همه باید تلاش کنیم تا این منطقه مسیری سهل الوصل برای زیارت اماکن مقدس بین دو کشور باشد.
شهرستان مرزی مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار