رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول از ریزش كوه و سنگ در جاده ارتباطی ایلام - حمیل خبر داد و گفت: با وجود ریزش كوه این جاده ارتباطی باز است.
کد خبر: ۲۱۱۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰ 13 April 2016

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان چرداول از ریزش كوه و سنگ در جاده ارتباطی ایلام - حمیل خبر داد و گفت: با وجود ریزش كوه این جاده ارتباطی باز است.

به گزارش تابناک ایلام؛اكبر وطن دوست اظهار كرد: در پی بارش های رگباری 48 ساعت گذشته و به دلیل جنس خاك و كوه های منطقه بخش هایی از سنگ های مسیر ساعتی پیش از كوه جدا و وارد جاده شده است.
وی با بیان اینكه ریزش كوه و ورود سنگ های ریز و درشت به جاده در حد فاصل شهر شباب - حمیل اتفاق افتاده است، افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ تلفات جانی و مالی نداشته است.
وطن دوست تاكید كرد: در پی ریزش كوه نیروهای راهداری و پلیس راه در منطقه حضور یافتند و عملیات پاكسازی جاده از آثار ریزش سنگ و خاك آغاز شده هر چند امكان تردد خودروها همزمان با انجام عملیات پاكسازی جاده با رعایت احتیاط و توجه به علائم هشدار دهنده وجود دارد.
وی یادآور شد: با توجه به پیش بینی تداوم بارندگی تا پایان هفته و احتمال ریزش دوباره كوه در این منطقه، عوامل راهداری پس از پاكسازی نیز در منطقه حضور دارند تا در صورت ریزش مجدد در سریع ترین مان ممكن نسبت به بازگشایی مسیر اقدام كنند.
رئیس اداره راه و شهرسیازی چرداول به رانندگان عبوری از این جاده ارتباطی توصیه كرد به دلیل كوهستانی بدون مسیر و احتمال ریزش دوباره با احتیاط كامل در این مسیر حركت كرده و با ماموران راهداری، پلیس راه و امدادی همكاری كنند.
روز سه شنبه (دیروز) نیز ریزش كوه برای چند ساعت جاده ارتباطی ایلام - صالح آباد - مهران را مسدود كرده بود كه با تلاش عوامل راهداری این جاده نیز عصر همان روز بازگشایی شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار