استخر آبدانان پس از انتظار 9ساله ، بعد از افتتاح نمایشی تعطیل است.
کد خبر: ۲۱۸۸۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۲ 25 April 2016
استخر آبدانان پس از انتظار 9ساله ، بعد از افتتاح نمایشی تعطیل است.

به گزارش تابناک ایلام؛
کمبود امکانات ورزشی و رفاهی در شهرستان آبدانان همواره یکی از مهمترین دغدغه های مردم این شهرستان بوده به نحوی که شهرستان 60 هزار نفری آبدانان با 2500 ورزشکار رسمی و هزاران علاقمند به ورزش دارای سرانه ورزشی تنها 42 سانتی متر است.


محرومیت ورزشی شهرستان آبدانان یکی دیگر مشکلات این شهرستان است که جوان‌های ورزشکار این شهرستان را دلسرد کرده چراکه نخستین دغدغه ورزشکاران این شهر نبود سالن ورزشی مناسب و کمبود سرانه فضای ورزشی در شهرستان آبدانان است.

عملیات احداث ساختمان استخر شنای آبدانان از سال 86 شروع شد و دهه فجر سال 94 بعد از 9 سال کش و قوس بصورت نمایشی افتتاح شد.

جوانان آبدانانی که از تعطیلی مکرر پروژه استخر شنای این شهر گلایه مند هستند در گفتگو با آبدانان خبر عنوان کردند: این پروژه با گذشت 9  سال سه دولت را به چشم خود دیده ولی متاسفانه تکمیل آن همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

"بهروز حیدری زاده" مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام در هفته گذشته  در دیدار با فرماندار آبدانان با اشاره به مشکلات زیرساختی ورزش این شهرستان اظهار کرد: مشکلات ورزشی این شهرستان مورد بررسی قرار گرفته و در آینده ان شاالله مرتفع خواهند شد.

وی اظهار کرد: به زودی تعمیرات و مشکلات جزئی که در بحث راه اندازی استخر سرپوشیده آبدانان وجود دارد مرتفع خواهد شد و در آینده نزدیک اسختر سرپوشیده آبدانان آماده میزبانی ورزشکاران عزیز خواهد شد ./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار