در راستای رفاه حال مردم؛
از سمت میدان کشوری به طرف میدان امام حسن(ع) که می روید در دو سمت خیابان تانکرهای نفت کشی را می بینید که در دو سمت خیابان پارک کرده اند.
کد خبر: ۲۲۵۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲ 08 May 2016
از سمت میدان کشوری به طرف میدان امام حسن(ع) که می روید در دو سمت خیابان تانکرهای نفت کشی را می بینید که در دو سمت خیابان پارک کرده اند. پارک کردن این تانکرهای فت کشو انتظار آن ها برا تخلیه و یا بارگیری سوخت از سه جنبه برای مردم ایلام مخاطه آمیز است.
ابتدا اینکه مسیر میدان کشوری به میدان امام حسین و برعکس از مسیر های بسیار پرتردد شهر ایلام بوده و وجود این تانکرها دید رانندگان را کاهش داده و بعضاً موجب رخداد تصادفاتی هم شده است.از طرفی عابران پیاده ای که از لابلای تانکرها به خیابان وارد می شوند از دید مستقیم رانندگان خارج بوده و خدایی ناکرده باعث برخورد و به خطر افتادن جان آنها خواهد شد.
نکه مهم و قابل توجه بعدی خطر اشتعال بسیار جدی است که این تانکرهای نفتکش برای مردم ایجاد کرده اند.این منطقه در هر دو طرف بلوار از مناطق پر تراکم و پر تردد جمعیتی به حساب می آیند . خدایی ناکرده اگر آتش سوزی و یا انفجاری رخ دهد خسارات جانی و مالی فراوانی را به همراه خواهد داشت.
این جایگاه و محل ذخیره و عرضه سوخت زمانی ایجاد شده است که جمعیت ایلام چندان زیاد نبوده و پایین میدان کشوری اصلا سکونتی وجود نداشته است.ولی امروز جمعیت شهر ایلام روز به روز افزایش یافته و جلوگیری از تهدید شدن جان ومال مردم وظیفه اصلی مسئولین است.
امروز امکان انتقال کلیه جایگاه و منبع ذخیره و عرضه سوخت مذکور به صورت عملی و به دلیل صرف منابع مالی بسیار زیاد وجود ندارد.ولی انتقال پارکینگ نفتکشها به خارج از شهر عملی بوده و راحتی قابل اجرا است.در حال حاضر روزانه بالغ بر 200 کامیون از این منبع بارگیری و یا تخلیه می کنند و حجم زیادی از ترافیک و صدای گوش خراش و ایجاد نا امنی را بر مردم تحمیل می نمایند.
نباید منتظر ماند تا خدایی ناکرده انفجاری رخ داده و فاجعه ای انسانی به بار آمده و آنگاه به فکر انتقال پارکینگ نفتکشها افتاد.خوشبختانه شرکت نفت اقداماتی را در این خصوص انجام داده ولی باید این اقدامات با سرعت بیشتری جامه ی عمل پوشانیده شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار