مدیرکل حج و زیارت استان ایلام گفت:روادید سفر در دفتر کنسولگری عراق در ایلام تا 4 روز مانده به آیین راهپیمایی اربعین صادر می شود و پس از آن به هیچ وجه امکان صدور رویداد سفر در این دفتر وجود ندارد.
کد خبر: ۳۲۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 14 November 2016
به گزارش تابناک ایلام؛غلامرضا ممیز اظهار کرد:از15هزار و 700روادیداربعین6 هزار فقره اهالی استان ایلام هستند که روادید سفر بنام آنان صادر و تحویل داده شده است.
 
وی ادامه داد: 9 هزار روادید باقی مانده نیز برای افراد و متقاضیان دیگر استان ها است که به ایلام سفر کرده اند و از طریق کنسولگری موقت عراق در ایلام برای دریافت روادیاد اقدام کردند.
 
مدیر حج و زیارت ایلام یادآور شد: روادید سفر در دفتر کنسولگری عراق در ایلام تا 4 روز مانده به آیین راهپیمایی اربعین صادر می شود و پس از آن به هیچ وجه امکان صدور رویداد سفر در این دفتر وجود ندارد.
 
ممیز از مردم خواست بدون رویداد و گذرنامه به مرز مهران مراجعه نکنند زیرا به هیچ وجه اجازه خروج آنان از کشور داده نخواهد شد.
 
وی تاکید کرد: زائرانی که روادید ندارند باید ابتدا در سامانه سماح نام نویسی و پس از دریافت رواددید از شهرهای مبدا به مرز مهران سفر کنند در صورت مراجعه به استان ایلام 24 تا 48 ساعت زمان باید برای دریافت رویداد سفر بگذارند تا از طریق کنسولگری موقت عراق در این استان برای آنها روادید سفر صادر شود.
 
مدیر حج و زیارت استان ایلام از زائران اربعین حسینی خواست از مرزهای ورودی و خروجی تعیین شده که برای تردد آنان انتخاب و در گذرنامه آنها قید شده به کشور عراق سفر کنند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار