امام جمعه ملکشاهی گفت: اولین و مهمترین دلیل اهمیت حماسه 9 دی را بصیرت بی نظیر مردم می باشد.
کد خبر: ۳۴۷۷۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۴ 23 December 2016
به گزارس تابناک ایلام؛ حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالله امینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ارکواز،فتنه گران در سال 88 سه استراتژی را دنبال می کردند که اولین آن تغییر در ماهیت نظام اسلامی بود به عبارتی قصد براندازی نظام را داشتند لذا شعار جمهوری ایرانی سر می دادند.

امام جمعه ملکشاهی دومین استراتژی فتنه گران را حذف ولایت فقیه برشمرد و افزود: سومین استراتژی فتنه گران حذف دین و اسلام از کشور بود لذا در روز عاشورا هتک حرمت کرده و نمادهای مقدس محرم را به آتش کشیدند.

حجت الاسلام امینی یادآور شد: از اینجاست که می گوییم فتنه گران به هیچ جناحی منتسب نیستند چرا که در کشور ما هیچ جناح رسمی وجود ندارد که با اسلام و انقلاب و اصل ولایت فقیه مخالف باشد.

وی سپس با اشاره به حضور میلیونی مردم در حماسه 9 دی و خنثی کردن توطئه دشمنان خارجی و فتنه گران داخلی گفت: مردم با بصیرت مثال زدنی خود همه استراتژی های دشمنان و فتنه گران را نقش بر آب کردند.

وی دیگر اهمیت حماسه 9 دی را بیعت خیل میلیونی مردم با ولی فقیه زمان شان حضرت امام خامنه ای دانست تا نشان دهند که حامی و پشتیبان ولی فقیه هستند و حاضرند جان خود را تقدیم ولی امرشان کنند.

حجت الاسلام امینی سومین اهمیت 9 دی را تشخیص میزان و معیار حق و باطل و خالصی از ناخالصی برشمرد و تاکید کرد: این روز بزرگ باید مورد تجلیل و تکریم همگان باشد و صدا و سیما و دیگر رسانه ها این رویداد مهم را به خوبی پوشش خبری و تصویری دهند./م
 
 
 
ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار