فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: در این روز ماهیت جاهلان و بی بصیرتان مشخص گردید و طومار کسانی که قصد براندازی و مخالفت با نظام را داشتند توسط ملت ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی برچیده شد.
کد خبر: ۳۴۸۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 25 December 2016
فرمانده سپاه ناحیه دهلران گفت: حماسه 9 دي نماد غیرت ملی و دینی مردمي است كه پاي اصول اسلام و آرمان‌ هاي انقلاب ايستاده اند.

 

به گزارش تابناک ایلام؛ علی آبدونی، فرمانده سپاه ناحیه دهلران با گرامیداشت فرارسیدن حماسه 9 دی اظهار کرد: 99 دی با حضور بابصیرت و انقلابی مردم و با رهبری امام گونه مقام معظم رهبری، به عنوان انقلابی دیگر در تاریخ کشور ایران به ثبت رسیده است.

 
فرمانده سپاه ناحیه دهلران به لزوم حضور پرشور و با بصیرت آحاد مختلف مردم جامعه تاکید نمود و عنوان کرد: مردم با حضور خود در روز نهم دی ماه یکبار دیگر پایبندی خود را به آرمان های امام راحل و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان دهند.
 
وی 9 دی را روز بصیرت و میثاق امت با امامت و ولایت دانست و تصریح کرد: حماسه 9 دي نماد غیرت ملی و دینی مردمي است كه پاي اصول اسلام و آرمان‌ هاي انقلاب ايستاده اند و با حضور خود به دشمنان این نظام و انقلاب اعلام کردند که اگر لحظه ای فکر ضربه زدن به این انقلاب را داشته باشند در برابرتمام دنياي آنها خواهند ايستاد و تا پای جان از  ارزش های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دفاع خواهند کرد.
 
سرهنگ آبدونی اضافه کرد: یوم الله نهم دي ماه و حضور عاشورايي مردم حماسه ساز و  ولايتمدار ايران اسلامي نقطه عطف دیگری در تاريخ انقلاب اسلامی ایران و برگ زريّن ديگري در دفتر افتخارات هر  فرد ایرانی رقم زد./م
 
 
 
نسیم دهلران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار