یوزهای ایرانی با نمره بیست مسافر روسیه شدند؛
تیم فوتبال ایران در هشتمین بازی از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه پرشور آزادی از ساعت 21:15 دقیقه به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این دیدار با پیروزی دو بر صفر ایران و صعود این تیم به جام جهانی روسیه به پایان رسید.
کد خبر: ۴۴۰۱۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۸ 12 June 2017
تیم فوتبال ایران  در هشتمین بازی از رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در ورزشگاه مملو از تماشاگر آزادی از ساعت 21:15 دقیقه به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت که این دیدار  با پیروزی دو بر صفر ایران و صعود این تیم به جام جهانی به پایان رسید.
 
 به گزارش تابناک ایلام؛ شاگردان کی روش در فاصله دوبازی مانده به پایان بازی ها با 20 امتیاز صدر نشین مطلق این گروه هستند وبا این برد توانستند پس از روسیه و برزیل سومین تیم صعود کننده به این بازی ها لقب گیرند.
 
 کی روش در این دیدار حساس با ترکیب بیرانوند،سیدجلال حسینی،پورعلی گنجی،رضاییان،محمدی،عزت اللهی،کریمی،جهانبخش،طارمی،شجاعی وسردار آزمون تیم اش را روانه میدان کرد.
 
نیمه اول و در دقیقه 4 ضربه زمینی بازیکن ازبکستان به کرنر رفت.دقیقه6 ضربه سر جهانبخش از بالای دروازه ازبک ها به بیرون رفت.دقیقه10 ضربه قیچی سید جلال حسینی از کناردروازه ازبکستان به بیرون رفت. دقیقه 18 شجاعیان توسط مدافعان حریف دور شد.دقیقه21 ارسال رضاییان در اختیاز لوانف قرار گرفت.دقیقه 23 ضربه سردار آزمون درموقعیتی تک به تک وارد دروازه ازبکستان شد تا ورزشگاه غرق در شادی شود. دقیقه 34 ضربه از راه دور عزت اللهی از بالای دروازه آبی پوشان ازبک به بیرون رفت.دقیقه 35 شوت قالیف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.دقیقه41 ضربه آزاد شجاعی توسط مدافعان ازبک دور شد.دقیقه45 ضربه طارمی خطرناک از کناردروازه لوانف به بیرون رفت تا بازی در پایان نیمه اول با تک گل آزمون به اتمام برسد.
 
نیمه دوم و در دقیقه 48 ضربه پنالتی شجاعی ازبالای دروازه ازبکستان به بیرون رفت تا یکی از بهترین موقعیت های ملی پوشان کشورمان ازدست برود.دقیقه 61 ارسال وحید امیری توسط مدافعان دور شد.دقیقه 63 ضربه خطرناک آزمون درموقعیتی خوب به بیرون رفت.دقیقه 65 ضربه ایستگاهی شجاعی توسط ازبک ها دور شد.دقیقه70 ضربه بازیکن ازبک توسط مدافع ایران دور شد تا بازی همچنان با برد ایران دنبال شود.دقیقه 80 ارسال امیری با ضربه سر مهدی طارمی به بیرون رفت.دقیقه83 ارسال دژاگه توسط مدافعان حریف بار دیگر دور شد.دقیقه86 موقعیت خطرناک ازبک ها دراختیار بیرانوند قرار گرفت تا دروازه تیم ما همچنان بسته باقی بماند.دقیقه 88 پاس آزمون با ضربه تمام کننده طارمی وارد دروازه ازبکستان شد. دقیقه 91 ارسال بازیکن ازبک توسط عزت اللهی دور شد تا بازی با برد دو بر صفر ایران و صعود شیرین این تیم به جام جهانی روسیه به پایان برسد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار