معاون بازرگانی شرکت پشتیبانی امور دام ایلام گفت: 129 تن گوشت مرغ، سردست و ران گوساله در ماه رمضان به منظور تنظیم بازار و تعدیل قیمت در شهرهای مختلف این استان توزیع شد.
کد خبر: ۴۵۱۲۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰ 01 July 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ مسعود همتی اظهار کرد: در حال حاضر تمام ذخایر گوشت تمام شده و با توجه به تقاضای بازار برای خرید گوشت از شرکت پشتیبانی امور دام کشور درخواست ارسال گوشت به استان کرده ایم.
 
نعمتی در مورد وضعیت ذخیره مرغ نیز افزود: همچنان 50 تن دیگر مرغ در سردخانه این شرکت موجود است که به تدریج وارد بازار مصرف استان می شود.
 
وی تاکید کرد: این شرکت هیچ محدودیتی برای توزیع گوشت قرمز و مرغ ندارد و تا زمانی که تقاضا برای خرید این اقلام خوراکی پرمصرف وجود داشته باشد این شرکت نیز اقدام به تامین و توزیع نیاز مصرف کنندگان می کند.
 
شایان ذکر است ، 15 عامل توزیع در استان گوشت قرمز و مرغ مورد نیاز را بین مصرف کنندگان توزیع می کردند که 6 عامل توزیع در شهرستان ایلام و مابقی در شهرستان های تابعه استان فعالیت داشتند.
 
قیمت فروش گوشت مرغ بطور عمده هر کیلوگرم 53 هزار ریال و گوشت قرمز منجمد هر کیلوگرم 220 هزار ریال بود ولی قیمت این اقلام برای مصرف کنندگان به ترتیب 56 هزار و 500 ریال و 227 هزار ریال تعیین شد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار