مدیرکل نوسازی مدارس استان گفت
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: روند تعمیر، نوسازی و تجهیز امکانات کنونی در مدارس این استان مطلوب نیست
کد خبر: ۴۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 18 June 2015
سعید هژبری گفت: اگر چه اقدام هایی برای تعمیر و تجهیز مدارس استان انجام گرفته ولی اینها جوابگوی نیاز فضاهای آموزشی نبوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه به علت محدودیت های اعتباری، تاکنون اقدام چشمگیر و اساسی برای تجهیز و تعمیر مدارس این استان انجام نشده و در این زمینه کمبود وجود دارد.

هژبری تاکید کرد: تاکنون اعتبارهای جزیی در این زمینه هزینه شده و اجرای اقدام های مطلوب در این بخش ها نیازمند اختصاص اعتبارهای میلیاردی است.

وی اعتبار مورد نیاز برای تجهیز و تعمیر مدارس این استان را بیش از 60 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: امیدواریم در این بخش بتوانیم از کمک های خیران بیشتر بهره مند شویم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام در عین حال از اجرای طرح هجرت با هدف تعمیر مدارس استان در تابستان امسال خبر داد و یادآور شد: این طرح با مشارکت دانش آموزان در طول فصل تابستان اجرا خواهد شد.

وی اعتبار طرح هجرت امسال را که با همکاری بسیج سازندگی اجرا می شود یک میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: پیش بینی می شود بیش از 100 مدرسه در اجرای این طرح مورد تعمیر قرار گیرند.

هژبری غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان و افزایش احساس مسوولیت آنها در نگهداری مدارس را مهمترین اهداف اجرای این طرح اعلام کرد.

وی با اشاره به محدود بودن اعتبارهای دولتی از عموم افرادی که دارای تمکن مالی مناسب هستند، خواست تا با اهدا کمک های نقدی خود در امر مدرسه سازی در ثواب دنیوی و اخروی این کار خیر شریک شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار