معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام؛
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه نقش اصحاب رسانه در اربعین امسال ستودنی بود گفت: رسانه ها با مدیریت افکار عمومی نقش ممتازی در ساماندهی و خروج زائران از مرز داشتند.
کد خبر: ۵۳۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۰ 02 December 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ "جلال میرزابیگی" در جمع تعدادی از اصحاب رسانه  اظهار کرد:اطلاع رسانی دارای آثار و تبعات گرانبها در عین حال پر خطر است به همین خاطر همه فعالان در این عرصه باید در انجام وظیفه و رسالت اجتماعی خود احساس مسئولیت کنند.
 
وی تقویت ارزشهای اخلاقی و اجتماعی را یکی از رسالت های خبرنگاران خواند و گفت: راستگویی، امانتداری و وفای به عهد از جمله مواردی است که باید سرلوحه رفتارجامعه قرار گیرد.  
 
 معاون هماهنگ‌کننده انتظامی استان ایلام یادآور شد: نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی مردم جامعه بسیار مهم است زیرا رسانه‌ها زمینه‌ساز فرصت‌هایی هستند که اگر به درستی مورد توجه قرار گیرند در عمل می‌توانند نقش فعال و سازنده‌ای در زمینه انتقال افکار عمومی، فعالیت‌های اجتماعی و مشارکت مردمی داشته باشند.
 
 
وی خاطرنشان کرد: تامین امنیت روانی مردم از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است که هم افزایی و همکاری رسانه های گروهی و پلیس در تحقق این هدف بسیار موثر است.
 
سرهنگ جلال میرزابیگی در پایان با قدردانی از اصحاب رسانه و صدا و سیما اظهار داشت: خلق حماسه اربعین حسینی (ع ) بدون کوچکترین آسیب، نشان از تعامل  و همراهی خوب مردم ،مسئولان و انعکاس و مخابره به موقع آن در سطح جامعه بود./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار