کاکی به اجرای برنامه های فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و بر نقش و همکاری آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان استان در تدوین برنامه ها برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.
کد خبر: ۶۱۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵ 14 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،مجید کاکی عصر روز دوشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان با محوریت اوقات فراغت اظهار کرد: جوانان سرمایه های آینده ساز کشور محسوب می شوند.

به گفته وی، هر اندازه بیشتر برای جوانان هزینه و وقت بیشتری صرف شود می توان به همان نسبت بهره بیشتری از پتانسیل های این قشر از جامعه برای توسعه کشور برد.

وی با اشاره به اینکه برنامه های مربوط به حوزه جوانان باید با جدیت و برنامه دقیق تری پیگیری شود، افزود: یکی از راه های پیشرفت و توسعه کشورها سرمایه گذاری بر روی جوانان و نسل آینده است چون این نیروی فعال و پرتلاش نقش موثری در پیشرفت جامعه ایفا می کند.

کاکی تاکید کرد: شناسایی نیازمندی ها، رفع احتیاجات و برنامه ریزی صحیح در این حوزه موجب بروز استعدادها و خلاقیت ها و ایجاد نوآوری در بین نوجوانان و جوانان می شود.

وی یادآور شد: برنامه های در نظر گرفته شده طرح غنی سازی اوقات فراغت باید علاوه بر پر کردن وقت آنان موجبات ارتقای فرهنگی و علمی آنان را نیز فراهم آورد.

کاکی به نقش جوانان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: جوانان و نوجوانان در پیروزی انقلاب، هشت سال دفاع مقدس و دوران سازندگی نقش برجسته و تعیین کننده ای داشته و دین خود را به اسلام و انقلاب به خوبی ادا کرده اند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ایلام با اشاره به جنگ نرم دشمنان و لزوم توجه بیشتر مسوولان، افزود: امروز دشمن با جنگ نرم در صدد ایجاد تفرقه و چنددستگی بین اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نوجوانان است لذا جوانان باید با هوشیاری بیش از پیش در مقابل توطئه های نرم دشمنان بایستند.

کاکی به اجرای برنامه های فرهنگی برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و بر نقش و همکاری آموزش و پرورش با اداره کل ورزش و جوانان استان در تدوین برنامه ها برای غنی سازی اوقات فراغت جوانان تاکید کرد.

وی خاطر نشان کرد : امیدواریم با ایجاد تعامل و یکپارچگی بین متولیان امر شاهد برگزاری برنامه های اثر بخش و با کیفیت در این حوزه برای جوانان و نوجوانان باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار