فرماندار آبدانان از جمع آوری انشعاب های غیرمجاز و غیرقانونی آب و برق و برخورد قانونی با متخلفان و استفاده کنندگان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 25 July 2015
مجید عسگری فرماندار آبدانان گفت: علیرغم تلاش شبانه روزی مسوولان و حفر چند حلقه چاه عمیق و اصلاح شبکه های فرسوده انتقال و توزیع آب شرب، عده ای با سوء استفاده و بکارگیری شگردهای غیر قانونی و دستکاری سیستم لوله کشی و برق داخلی منازل، اماکن تجاری و خدماتی و همچنین استفاده بی رویه از آب و برق مشکلات زیادی برای سایر مشترکان شهری و روستایی بوجود آورده اند.

وی بدون اشاره به تعداد انشعابات غیر مجاز در این شهرستان، اظهار کرد: بدلیل افزایش بی سابقه دمای هوا و کاهش شدید و افت غیر قابل پیش بینی منابع آبی چشمه ها، مردم این شهرستان با مشکل تامین آب شرب روبرو هستند.

عسگری استفاده غیر قانونی از آب و برق را رویه ای غیر قانونی، غیر شرعی و بدور از انتظار دانست و افزود: مدیران و متولیان ادارات خدماتی، موظف هستند با بررسی و نظارت های محسوس و نامحسوس، این افراد را شناسایی و تحویل دستگاه قضایی دهند تا برابر مقررات و موازین قانونی با آنان برخورد شود.

وی با اشاره به مصرف زیاد آب در این شهرستان بخاطر بازسازی مناطق زلزله زده، یادآور شد: چنانچه مصارف عمومی در قالب مقررات اداری و برابر عرف باشد، مشکل قطع شبکه آب و برق در این شهرستان بوجود نمی آید.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار