مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: هم‌اکنون 86 درصد مردم استان ایلام از شبکه‌های دیجیتال بهره‌مند هستند و بهره‌مندی درصد باقی‌مانده مستلزم همکاری فرمانداران و بخشداران است.
کد خبر: ۷۱۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۷ 04 August 2015

«حجت‌الله ‌رحیم‌زاده» با اشاره به استقبال مردم از رسانه استانی و ملی و تقاضای مکرر برای افزایش سطح پوشش، اظهار کرد: با توجه به اینکه ساخت هر ایستگاه کم قدرت در مناطق روستایی نیازمند اعتباری معادل دویست میلیون تومان است بنابراین لزوم توجه فرمانداران و شورای برنامه‌ریزی برای تأمین اعتبار کاملاً ضروری است.

وی ادامه داد : جانمایی این نقاط و روستاهای فاقد پوشش به تفکیک بخش و شهرستان به فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان اعلام شده است .

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام با اشاره به اینکه اجرای این طرح از محل اعتبارات استانی تأمین می‌شود، گفت: هرچند که در حوزه آنالوگ پوشش 99درصدی را در سطح استان شاهدیم اما گذر از آنالوگ به سمت دیجیتال و بهره‌مندی مردم اقصا نقاط استان از 20شبکه دیجیتال تلویزیونی و 15 شبکه رادیویی مطالبه جدی مردم است که یقیناً فرمانداران و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در تحقق این امر به صداوسیما کمک خواهند کرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام افزایش سطح پوشش دیجیتال در استان را یکی از اقدامات اساسی برای مقابله با جنگ نرم دشمن عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون 86 درصد استان تحت پوشش شبکه دیجیتال قرارگرفته است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار