فرماندار شهرستان آبدانان گفت: فداکاری و مقاومت و از خودگذشتگی آزادگان دفاع مقدس در تاریخ افتخارات ایران اسلامی ماندگار است.
کد خبر: ۷۸۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 17 August 2015
به گزارش تابناک ایلام ، مجید عسگری روز دوشنبه در آیین تجلیل از آزادگان اظهار کرد: آزادگان سربلند ایران اسلامی با تحمل رنج اسارت در زندان های رژیم بعث عراق، تسلیم و تعظیم در برابر متجاوزان بعثی و استکبار جهانی را با قدرت و فداکاری رد کردند.
وی دستیابی نظام اسلامی به فناوری های نوین در بخش های مختلف را حاصل پایداری ایثارگران و آزادگان و شهدا دانست و افزود: هدایت رهبری، حمایت مردم و فداکاری رزمندگان اسلام، پیروزی های مختلف در عرصه های دیپلماسی، اقتصادی و سیاسی برای جمهوری اسلامی به ارمغان آورد.
فرماندار آبدانان از آزادگان بعنوان سند افتخار ملت ایران یاد کرد و گفت: هم و غم و تلاش دولت تدبیر و امید این است که فضای مناسب و آرام اجتماعی، رونق کسب و کار مقرون به صرفه و جایگاه عزتمند و شرافتمندانه در عرصه های جهانی را برای ملت غیور و باکرامت ایران فراهم کند.
عسگری از اجرای طرح جامع ایثارگران در سازمان های دولتی خبر داد و اضافه کرد: با اجرای این طرح بزرگ ملی که در تمام حوائج معیشتی و کرامت معنوی جامعه ایثارگری مراعات شده مشکلات ایثارگران شاغل و بازنشسته و غیر شاغل به نحو شایسته ای بر طرف می شود.
در پایان این آیین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از 27 آزاده سرافراز این شهرستان تجلیل شد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار